הודעה לעיתונות

דרור בהט, משנה למנכ"ל טלכלל הודיע על פרישתו לאחר כשלוש שנים בתפקיד

דרור בהט, משנה למנכ"ל קבוצת טלכלל, הודיע על פרישתו מהקבוצה לאחר כשלוש שנים בתפקיד.
במסגרת תפקידו היה בהט אחראי על מספר חברות בנות בקבוצה, בהן פעילות המוקדים, חברת לידים המתמחה בייצור לידים ממדיות שונות, חברת טלמסר המתמחה בפרסום סלולרי, BUYME ועוד.
בהט היה אחראי גם על מכירות הקבוצה וגיוס לקוחות ופרויקטים חדשים. בתקופת פעילותו של בהט הקבוצה גדלה בכ 40% בהכנסותיה, תוך הגדלת הרווחיות בצורה משמעותית, והיא מונה כיום מעל 1200 עובדים הפזורים ברחבי הארץ.

כמו כן בהט הוביל את הרחבת פעילות הקבוצה בעולם הדיגיטלי, בתוך כך כניסה לעולם הסחר האינטרנטי ע"י לקוחות פרטיים ועסקיים, חדירה לשוק הפרפורמנס באון ליין, פיתוח והעמקת חדירת מוצרי שוברי מתנה דיגיטליים לארגונים ועוד.
יואב בן יקר מנכל טלכלל: "במהלך כהונתו של דרור בתפקיד, צמחה טלכלל בצורה ניכרת, הרחיבה את תחומי פעילותה ושיפרה את ביצועיה. לדרור יש חלק משמעותי בהתפתחות זו ועל כך אני רוצה להודות לו מקרב לב. "

קבוצת טלכלל הינה מקבוצות התקשורת והשיווק הגדולות והבולטות בישראל.
הקבוצה התרחבה בשנים האחרונות ורכשה מס' חברות וכיום מונה 10 חברות ומעסיקה כ 1200 עובדים בכל רחבי הארץ. הקבוצה מעניקה סל פתרונות מלא בתחומי השירות, המכירה והשיווק ופעילה בתחומי הסלולר, האינטרנט, הקד"מ, הפעלת מוקדים חיצוניים, סחר אלקטרוני, שוברי מתנה דיגיטליים, ייצור לידים ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.