מפרסם: התקשרות
תאריך: 19/05/2015 13:09
נושא: משפחה, יהדות
הודעה לעיתונות

בקרוב סדנה חדשה לזוגות מעורבים

הסדנה שהקים עמי ברעם להצלת ביתו הצליחה להציל עשרות בתים משבר

==כשחזר עמי ברעם בתשובה לפני ארבע עשרה שנה הוא נתקל בהתמודדות קשה ומורכבת מבחינה דתית עם בת-זוגו, רקדנית ומורה לפלדנקרייז, כאשר הוא שועט קדימה בתהליך החזרה בתשובה ואילו היא לא מתקדמת באותו הקצב בתהליך. לאחר שלא מצא מענה מסודר לתחום הזה הוא החליט לעשות מעשה, וביחד עם מספר זוגות נוספים שהיו במצב דומה הוא ארגן סדנה מיוחדת בהשתתפות אנשי מקצוע שהקיפה את נושא ההתמודדות הזוגית המורכבת הזו.

מאז אחד לכמה חודשים מגיעים אל סלונם של עמי ואביטל אותם זוגות ועוברים תהליך בליווי מקצועי ההתמודדות עם נושאים מורכבים כגון : טהרת המשפחה , חינוך ילדים, כשרות, שבת ובניית תקשורת נכונה ובונה בין השניים. את הסדנה מלווה רב אורתודוקסי הבקיא בהלכה ומבין את המורכבות שבתא משפחתי זה .ועם פסיכולוגית חינוכית חילונית הנשואה לחרדי.

עמי ברעם מספר כי "בזכות אותה סדנה אני נהנה היום מבית יציב ומאושר. למדתי כי בני זוג לא חייבים להיות זהים ושההבדלים הם צד מפרה בזוגיות. למדתי שלעיתים קרובות החיכוכים על רקע הרוחני הם רק תירוץ לבעיות אחרות, ושטיפול בהם יהפוך את ההתמודדות לפתח לתקשורת משמעותית וכנה יותר שתעשה לזוגיות רק טוב".

בסדנאות המאורגנות על ידי ארגון 'התקשרות' לומדים בני הזוג כיצד לייסד זוגיות שמורכבת מחיפוש מתמיד של המשותף בחיים, לומדים להקשיב זה לזו ואף לדעת כיצד להתוכח ולנהל משא ומתן בזוגיות. משקל רב ניתן לשאלות כיצד מושלך השוני בין בני הזוג באופן חיובי על חינוך הילדים. חלק משמעותי בסדנאות הוא ההיכרות עם זוגות נוספים המצויים בשלב דומה בחיים, מה שנותן תקווה אופק וכמובן כלים נוספים להתמודדות.

לפרטים להתקשר לרון פלג יחסי ציבור 0523338968
ולמייל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- התקשרות.