מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 21/05/2015 20:50
נושא: חדשות
ה- Itrevia, הדפיברלייטור של BIOTRONIK, שבתוכו משולב גם ה-CLS
ה- Itrevia, הדפיברלייטור של BIOTRONIK, שבתוכו משולב גם ה-CLS
הודעה לעיתונות

CLS - החיישן של ביוטרוניק המשולב בקוצבי לב ודפיברילטורים - יסייע לחולים עם מצבי כשל לבבי

ה-CLS למעשה 'מחקה' את מערכת העצבים האנושית, ומגיב לשינויים במערכת המטבולית של החולים. הוא חש ומגיב למצבי לחץ נפשיים ומתאים את קצב הלב של החולה למצב

חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים ללב, הודיעה כי ה-CLS שפיתחה החברה, חיישן פיזיולוגי ייחודי, זמין ומשולב מעתה גם במכשירי קוצבי לב CRT-D (מכשירי רה-סינכרוניזציה קרדיאלית משולבת עם דפיברילטור) של ביוטרוניק. ה-CLS מבוסס על האלגוריתם החדש והמתקדם ביותר בשוק כיום לוויסות קצב הלב, והוא החיישן הלבבי היחיד המסוגל להתאים ולווסת את קצב הלב של החולה כתגובה טבעית למצבי לחץ של החולים, או דרישות פיזיולוגיות אחרות

אי היכולת של הלב להעלות את קצב הפעולה שלו כדי להתמודד עם דרישות הגוף בזמן מאמץ, היא תופעה האופינית לחולים רבים הסובלים מכשלים לבביים. ה- CLS, שמתוכנת במכשירים של ביוטרוניק, מאפשר ללב החולה להגיב בדיוק כמו לבם של אנשים בריאים. כיום, רוב מערכות ה-CRT-D עושות שימוש בפתרונות הדורשים מהחולים להיות קודם בתנועה כדי להעלות את קצב הלב, אבל, החולים נזקקים לשינויי הקצב, בלי תלות באם הם בתנועה, או אם הם סטטיים. ה-CLS למעשה 'מחקה' את מערכת העצבים האנושית, ומגיב לשינויים במערכת המטבולית של החולים. הוא חש ומגיב למצבי לחץ נפשיים ומתאים את קצב הלב של החולה למצב.

"טיפלתי בחולים רבים בגופם הושתלו קוצבי לב של ביוטרוניק המצויידים ב-CLS והתוצאות פשוט מצויינות", אומר ד"ר צ'אד בוהם, מרשת בתי החולים Community Health בארה"ב. "CLS המשולב במערכות דפיברילטורים מציע אופציות חדשות ומלהיבות לחיקוי של הפיזיולוגיה האנושית הנורמלית. מעבר לאפשרות להתאמת קצב הלב אני מעריך שניתן יהיה לראות יתרונות נוספים בהמשך, כדוגמת סבילות גבוהה יותר לאימונים, שיפור בקצב והפחתה של סימפטומים אורטוסטטיים".

מצ"ב לינק לסרטון על ה- CLS:

https://www.youtube.com/watch?v=eUOLIU4vF7M

אודות ביוטרוניק
ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים ללב. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה מעל 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים בשתלים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים, המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.
למידע נוסף, בקרו באתר www.biotronik.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.