מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 22/06/2015 14:59
נושא: חינוך
E-Land
E-Land
הודעה לעיתונות

E-Land – בקיץ הזה משחקים ולומדים – באנגלית!

קורס קיץ וירטואלי חדש ללימוד אנגלית באמצעות מציאות מדומה


  • אידיאלי לילדים ולמבוגרים
  • המשחק מתאים לרמות שפה שונות ולקצב למידה אישי של כל משתתף
  • מפתחת הקורס היא בוגרת תוכנית "עמיתי MindCET" למורים ואנשי חינוך

משחק חדש לחודשי הקיץ, E-Land, מציע קורס קיץ וירטואלי חדש ללימוד אנגלית, באמצעות משחק מציאות מדומה. ה- E-Landהוא מרחב וירטואלי סגור ומאובטח, בו יכולים ילדים ומבוגרים כאחד, ליהנות מפעילות חברתית עם בני גילם, ולתרגל אנגלית בהדרכת מורה.

בדומה לפלטפורמות מציאות מדומה אחרות, כגון Second Life, גם ב- E-Landכל משתתף מקבל דמות אישית (אווטאר) בה הוא שולט באופן מלא - מראה חיצוני, לבוש, התנהגות ועוד. האווטארים באתר יכולים לראות ולתקשר אחד עם השני ולתרגל את השפה. כמו כן עוברים המשתתפים מגוון משימות ופעילויות בשפה האנגלית, שמעבירה מפתחת המשחק, ענבל פרנקו וייג, מורה לאנגלית בהכשרתה.

E-Land יפעל בחודשי הקיץ בשלושה מסלולים: הראשון, מסלול למבוגרים המעוניינים לתרגל דיבור; השני, מסלול לילדים בגיל ביה"ס היסודי שהינם דוברי אנגלית והשלישי, מסלול לתלמידים שעולים לכיתה ז' כהכנה לחטיבה. המשחק מתאים לרמות שפה שונות ולקצב למידה אישי של כל משתתף.

עלות הקורס: 200 שקלים לחודשי הקיץ, עבור שעתיים שבועיות של פעילות קבוצתית מובנית עם מורה. מעבר לכך יתאפשר שימוש חופשי ללא הגבלה
האתר מאובטח והגלישה בו מתאפשרת באמצעות שם משתמש וסיסמא בלבד.
לפרטים נוספים באתר E-Land: כאן

מפתחת הפלטפורמה היא בוגרת תוכנית "עמיתיMindCET " למורים ואנשי חינוך מבית MindCET, חממת החדשנות של מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית). ההרשמה למחזור השלישי נמצאת כעת בעיצומה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.