מפרסם: Ms comms
תאריך: 29/07/2015 11:30
נושא: כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

קיידנס מדווחת על גידול של 10% בהכנסות הרבעון השני לשנת 2015

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסות של 416 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2015. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-379 מיליון דולר.

בנוסף, החברה מדווחת על הכנסה נקייה על פי GAAP של 58 מיליון דולר, או 19 סנט למנייה ברבעון השני של השנה. זאת, לעומת הכנסה נקייה של 23 מיליון דולר, או 8 סנט למנייה ברבעון המקביל אשתקד.

"ברבעון השני של 2015 הכרזנו על מספר מוצרים חדשניים, והוא התאפיין בזכיות בעסקאות משמעותיות עם לקוחות מרכזיים של קיידנס, ובהמשך הביצועים הפיננסיים החזקים" אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס, "הצגנו זה מכבר אתCadence® Genus™ Synthesis Solution , הדור הבא של הסינתזה הפיסיקלית, המתוכנן לתת מענה לאתגרים הניצבים בפני מתכנני RTL וכן את פלטפורמת ניפוי השגיאות (דיבאג) Cadence® Indago™, המקצרת בכ-50% את הזמן הנדרש לזיהוי שגיאות בתכנונים בהשוואה לשיטות המסורתיות של ניפוי שגיאות ברמת האות או הטרנזאקציה. במבט על ניתן לראות, כי קיידנס הציגה כתריסר פתרונות חדשניים בשנתיים שחלפו".

טאן הוסיף וציין, כי "קיידנס שמחה להכריז על תוכנית הרכישה מחדש של מניות ב-1.2 מיליארד דולר, המשקפת את המבט המתמשך שלנו על כל ההיבטים הקשורים למבנה העסקי והכלכלי של החברה. אנו מחויבים להמשיך ולהגדיל את הערך לבעלי המניות באמצעות גישה מאוזנת המייצרת צמיחה, השקעה בחדשנות והחזרת ההון לבעלי המניות".

Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, פועלת ומובילה עולמית בתעשיית ה- EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות. קיידנס מפתחת כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות (וריפיקציה) של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה אליו הצטרפו שני גופי המו"פ בעקבות רכישות של החברות וריסיטי וג'ספר.

http://www.cadence.com/il/

https://www.facebook.com/CadenceDesignSystemsLtd

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.