מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 27/08/2015 13:01
נושא: אדריכלות
הודעה לעיתונות

התגרשתם? מה עושים עם תכולת הבית?

ניסיתם להימנע מכך אבל אתם מבינים שבנקודת הזמן הנוכחית אין ברירה אחרת: עליכם "לפרק את החבילה" ולהיפרד. זהו הליך מורכב, ללא כל ספק, המצריך גם לא מעט הכנות מבחינה טכנית. אחת הסוגיות המרכזיות הנכנסות למשוואה, במספר לא מבוטל של מקרים, היא תכולת הבית, אשר בני הזוג לא בהכרח יודעים מה לעשות איתה.

התרחיש בו אף אחד מבני הזוג אינו מעוניין בפריטים רבים מבין תכולת הדירה הוא ממש לא בדיוני. סיבה נפוצה לכך היא חוסר הרצון של בני הזוג לשמר מזכרת מתקופה שהפכה להיות לא נעימה עבורם. הדבר מביא לכך שלא מעט רהיטים, חפצים, בלי בית, בגדים או מוצרי חשמל מוצאים עצמם ללא ייעוד. אז מה ניתן לעשות?

המפתח: פינוי דירה מקצועי

כיאה למספר החפצים הרב שמונח כאן על כף המאזניים, הרי שהפינוי שלהם הוא מלאכה מורכבת: אין לשכוח שחפצים אלה עשויים להיות גדולים, כבדים, כשגם הכמות המאסיבית שלהם לא מקלה על התמונה. זאת ועוד, גם הייעוד הבא של הפריטים הוא הכול חוץ ממובן מאליו, כאשר בין האפשרויות המקובלות ניתן להצביע על מכירה של החפצים לאנשים פרטיים או לחנויות, מסירה שלהם לנזקקים או העברה שלהם לאתרי ההטמנה או המיחזור השונים (למעשה, בלא מעט מקרים יש בכך צורך על רקע העובדה שלא ניתן פשוט להשליך את החפצים בפח האשפה הסמוך).

החדשות הטובות הן שניתן לפנות לחברה מקצועית לפינוי דירה ואז התמונה הופכת לפשוטה פי כמה. חברה כזו מסייעת בכל ההליך, החל ממיון הפריטים על פי הייעוד שלהם (כולל הערכה של מצב הפריט והשווי שלו), דרך ההוצאה שלהם מהדירה ועד להעברה שלהם ליעד שנקבע. לצורך המשימות האלה נעזרים אנשי החברה בלא מעט ניסיון, כמובן, אך גם בציוד שהופך לחיוני בשדה המשחק: משאית הובלה, למשל, או אפילו מנוף שיאפשר להרים בצורה פשוטה ובטוחה חפצים גדולים וכבדים במיוחד. הדבר מונע מאמצים רבים מצידם של בני הזוג ומבטיח שהכול יתבצע בצורה המהירה והבטוחה ביותר.

ההיבט הכלכלי של פינוי דירה

בשלב הזה ייתכן שכבר שאלתם את עצמכם מהן העלויות של ההליך החיוני הזה. החדשות הטובות, מהבחינה הזו, הן שמדובר בהליך שכרוך בעלויות מינימליות, כאשר בלא מעט מקרים הוא נעשה חינם ללא כסף. התרחיש המקובל של כך הוא זה בו אנשי החברה רוכשים את המוצרים מבני הזוג, טרם הפינוי, או לחילופין מבצעים את ההליך בחינם בתמורה לאפשרות למכור את החפצים בעצמם. הסוגיה הכלכלית הופכת את הפנייה לגורמים מקצועיים אלה למומלצת אפילו יותר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.