מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 27/08/2015 17:50
נושא: גאדג'טים
צוות סיסטמטיקס, המייצגת בישראל את יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, MakerBot מדגים הדפסה בתלת מימד.
צוות סיסטמטיקס, המייצגת בישראל את יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, MakerBot מדגים הדפסה בתלת מימד.
הודעה לעיתונות

פורום הפיס לחינוך 2015: מדפסות תלת-מימד יימצאו בשנה הקרובה על הרבה מאוד שולחנות בלא מעט מוסדות חינוך

במרכז האירוע בלטה תצוגת תכלית של סיסטמטיקס, המייצגת בישראל את יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, MakerBotשהדגימה כיצד הדפסה בתלת מימד מאפשרת פיתוח של כישורים שונים, בינהם התמצאות במרחב, יכולות מתמטיות, אנליטיות, הנדסיות ועוד

כנס פורום הפיס לחינוך 2015, שנערך במדיטק בחולון, הפנה את הזרקורים לאחד הכלים שתלמידי ישראל יראו יותר ממנו בשנים הקרובות: מדפסות התלת מימד. בשטח האירוע הוקדש שטח נרחב לתצוגת תכלית שארגנה סיסטמטיקס, המייצגת בישראל את יצרנית מדפסות התלת-מימד השולחניות, חברת MakerBot האמריקנית.

הכנס, שנערך בהשתתפות נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שר החינוך נפתלי בנט, איש הטלוזיה האמריקני לארי קינג, ח״כ סתיו שפיר, יו״ר ארגון המורים רן ארז ויו״ר הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, עסק, בין השאר בחינוך הדור הבא של היזמים הישראלים וכיצד תשנה הטכנולוגיה את בתי הספר.

כדוגמה, הובאה כניסתה לתחום החינוך של טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד, כאשר הדוברים היו תמימי דעים: לימודי הדפסה בתלת מימד ושילוב מדפסות במערכי למידה ובמרחב הכיתתי מאפשרים פיתוח של כישורים שונים, בינהם התמצאות במרחב, יכולות מתמטיות, אנליטיות, הנדסיות ועוד. תהליך תכנון ההדפסה מפתח אצל התלמידים חשיבה ייחודית ויכולות תכנון של רעיונות מורכבים ובכך מסייע לפיתוח יצירתיות.

״עם יציאתן לשוק של מדפסות קטנות וזולות יותר, הדפסה תלת מימדית נהייתה נגישה ואפשרית גם לתחום החינוך״, אומר אריק שפט, מנהל תחום מדפסות תלת-מימד בסיסטמטיקס. ״מדפסות תלת-מימד יימצאו בשנה הקרובה על הרבה מאוד שולחנות בלא מעט מוסדות חינוך, כשהמטרה להכין ולבנות את דור היוצרים, דור המייקרים הבא של ישראל. אנו רואים שמוסדות חינוך בוחרים כיום לשלב הדפסת תלת מימד בתוכניות הלימודים במטרה לפתח כלים של חשיבה מורכבת ולהכשיר את התלמידים לעולם העבודה של המחר״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.