Travelersbox מתקינה עמדת הפקדה לכסף זר בנתב"ג

יום ד', 09 ספט' 2015 בשעה 11:00
מיקום: נתב"ג
כתובת: נמל התעופה לוד (מפה)
משך: 4 שעות
מי שמעוניין להגיע בבקשה לידע אותי שכן נדרש אישור כניסה בטחוני לשטח המזוודות.
הודעה לעיתונות

מה אתם עושים עם כסף מקומי שנשאר מהטיול האחרון בחו"ל?

Travelersbox מתקינה עמדת הפקדה לכסף זר בנתב"ג
אחרי שהתקינה עמדות הפקדה הממירות כסף זר מקומי לכדי כסף מקוון, בטורקיה, איטליה, דרום אפריקה ובפיליפינים, נערכת חברת Travelersbox להתקנה הכי משמעותית מבחינתה כעת – בנתב"ג. חברת Travelersbox (עידן דשא, תומר זוסמן ודרור בלומנטל) שגייסה עד כה השקעה של כ-5 מיליון דולר מיובל טל, זוהר גילון, אהוד לוי, חגי טל, iAngels, Global Blue וקרן פיטנגו, נמצאת כעת בעיצומו של A Round. המכונה בנתב"ג תמוקם באולם הכבודה.

החברה מספקת מענה לבעיה מאוד שכיחה ומוכרת המאפיינת את כל מי שאי פעם טס לחו"ל: כסף מקומי שנשאר מהביקור בד"כ מוצא את עצמו נזרק למגירה ונשכח. בכל נסיעה נוספת נצבר עוד כסף מקומי לא מנוצל וכך לאט נאסף סכום כסף לא מבוטל ולא מנוצל. מכונת ההפקדה של Travelersbox מאפשרת ביצוע הפקדה והמרה של כסף פיזי זר לידי כסף און ליין בחשבונות כמו: PayPal, Google Play, Skype, Starbucks ועוד. מדובר בטכנולוגיה עתירת ידע ובתהליך פיננסי מורכב וחכם.

השוק הבינ"ל שבו פועלת TravelersBox עצום. מדובר ב-3 מיליארד נוסעים העוברים בשדות תעופה ברחבי העולם, בכל שנה. מנתונים נצברים במערכות TravelersBox ניתן כבר לציין כי ממוצע הכסף שנשאר בידי הנוסעים עומד על סך של 18 דולר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.