מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 08/10/2015 11:52
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

סיטרה מודיעה על שיתוף פעולה עם ענקית הענן אמזון: תספק תמיכה בשירות אחסון הענן החדש של החברה

מעתה יוכלו לקוחות שתי החברות לשלב בין שירות האחסון המוזל של אמזון, ה-S3 IA, לפלטפורמת שירותי הקבצים הארגונית של סיטרה

חברת סיטרה נטוורקס הישראלית מכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הענן אמזון AWS. במסגרת השותפות, תספק סיטרה תמיכה מלאה בשירות האחסון המוזל של אמזון אשר הושק בימים האחרונים - S3 IA. שירות זה מאפשר למשתמשים אשר מאחסנים ושומרים נתונים ומידע לטווח רחוק, לחסוך עד 60% מעלות האחסון ביחס לשירות אמזוןS3 הותיק, ללא כל פגיעה בביצועים או באמינות. מעתה, שירות זה ייתמך על ידי פלטפורמת שירותי הקבצים הארגוניים של סיטרה.

פלטפורמת שירותי הקבצים הארגוניים של סיטרה עבור אמזון תשלב את ה-S3 של אמזון עם התקני החומרה המקומיים של סיטרה, תוכנת קצה ואפליקציות מובייל. כל אלו נכללים בארכיטקטורה אחודה והיברידית, המספקת אחסון, הגנה על המידע ויכולות שיתוף קבצים. את הפלטפורמה ניתן יהיה ליישם בצורה בטוחה על תשתית הענן הווירטואלית הפרטית של הארגון בענן אמזון. גמישות פריסה זו מאפשרת לארגונים להשיג חסכון מהותי יחד עם שמירה על אבטחת מידע הדוקה.

"אנו שמחים להציע רמת אחסון חדשה אשר מספקת גמישות נוספת עבור דרישות האחסון המגוונות של לקוחותינו", אמר ביל ואס, סמנכ"ל הפיתוח של אמזון AWS. "התמיכה של סיטרה בשירות החדש S3 – IA, משמעה שלארגונים תהיה בחירה נוספת וגמישות באופן פריסת שירותי הקבצים של הארגון אשר מיועדים לאחסן, להגן ולשלוט במידע של הארגון בכל מקום".

אודות סיטרה
סיטרה מאפשרת לארגונים לסנכרן, לשתף, להגן ולשלוט בצורה מאובטחת על קבצים מכל מכשיר או משרד מרוחק, וזאת דרך הענן הפרטי או הענן הווירטואלי הפרטי לפי בחירתם. סיטרה נמצאת ב-100 החברות המובילות של חברת Fortune ומקבלת את אמונם של ספקי שירות מובילים. החברה מספקת את הגישה המאובטחת ביותר בתעשייה בנושא של שירותי קבצים, עם הבחירה הרחבה ביותר של מקרי שימוש ואפשרויות תשתית שמאפשרים את שינוי שירות ה-IT כפי שהוא. כדי ללמוד עוד, בקרו באתר www.ctera.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.