הודעה לעיתונות

מפעל חדש ל"עדן קינוחים"

יצרנית הקינוחים המובילה העתיקה את מושבה מראשון-לציון לאזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כספית של כ- 7 מיליון שקלים. מרחיבה את פעילותה בתחום הקינוחים ומופצת בהפצה ארצית של חברת "תנובה"

חברת "עדן קינוחים", יצרנית הקינוחים האישיים המובילה, חנכה לאחרונה את מפעלה החדש באזור התעשייה הדרומי של אשקלון. המפעל החדש הוקם בעלות של כ- 7 מיליון שקלים, מייצר קינוחים אישיים המשווקים לכל רשתות המזון ברחבי הארץ. המפעל ומוצרי החברה נמצאים תחת פיקוח תקן בינלאומי של ISO ו- HACCP. מוצרי עדן משווקים לכלל השוק הפרטי ורשתות השיווק באמצעות חברת "תנובה", וכמו כן מייצאת החברה את הקינוחים לארצות הברית. החברה מעסיקה 30 עובדים ומחזור המכירות השנתי שלה נאמד בכ- 30 מיליון שקל.

עדן קינוחים הינה החברה המובילה בישראל לייצור קינוחים באריזות אישיות (בכשרות בד"צ העדה החרדית). החברה הוקמה בשנת 1997 ע"י נאור ברזאני ואלי בוארון, אשר החלו את פעילותם מחנות קטנה, עם מוצר אחד בלבד- מלבי חלבי, ששווק באזור בת ים חולון בלבד. לימים גדלה החנות והוקם מפעל חדש בראשון לציון, פותחו מוצרים חדשים ושונו האריזות והעיצובים. כיום מייצרת החברה מגוון קינוחים קרים בהם מלבי, עוגת גבינה, מוס שוקולד, טרמיסו וקדאיף.
לדברי נאור ברזני, מנכ"ל "עדן קינוחים": "איתרנו באזור התעשייה אשקלון מיקום המתאים לצרכינו ולהיקף הפעילות והקמנו מפעל על פי הסטנדרטים הגבוהים של תחום הקינוחים האישיים. אנו שמחים להצטרף לקהילת העסקים בדרום, המתמודדת עם קשיים רבים בתקופה מאתגרת זו בשוק המזון הישראלי".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב בורמד יחסי ציבור.