פתיחת התערוכה - גד פרנק "מכאן ומשם" – פסלים וציורים

יום ה', 10 דצמ' 2015 בשעה 19:00
מיקום: מרכז ענב לתרבות
כתובת: אבן גבירול 71 , תל אביב (מפה)
משך: שעתיים וחצי
הודעה לעיתונות

גד פרנק "מכאן ומשם" – פסלים וציורים

גד פרנק "מכאן ומשם" – פסלים וציורים
Frank "here and there" - Sculptures and paintings Gad
מרכז ענב לתרבות, פתיחה: יום ה' 10.12.15,
ד' חנוכה תשע"ו, בשעה 19:00
אוצרת: מירי קרימולובסקי

גד פרנק, חבר קיבוץ יפתח, שייך לדור לוחמי תש"ח, "מלח הארץ", המשלב את אהבת הארץ, חלוציות, הגשמת הציונות, עם נפש של אמן, יוצר ורגיש.
תערוכתו של גד פרנק "מכאן ומשם"- פסלים וציורים, תיפתח במרכז ענב לתרבות, ביום ה' , 10.12.15, נר רביעי של חנוכה, בשעה 19:00. בתערוכה מציג פרנק מקבץ של פסלי עץ וציורים, מראשית תקופת יצירתו.
גד פרנק מעולם לא הלך בתלם, עוד כילד מרד במסגרות בהן היה. בגיל צעיר עזב את הבית והתגייס לפלמ"ח. גם הקריירה שלו כאמן הייתה לא שגרתית, יוצאת דופן ולא צפויה. כבן להורים יוצאי גרמניה, שעלו ארצה בשנת 1933, כשהיה בן 3 שנים, הוא גדל והתחנך בארץ וכאן גם עוצבה אישיותו ודרכו האמנותית. כרבים אחרים מבני דורו הצטרף כנער להגנה ועבר בה טקסי חניכוּת של חישול הגוף והנפש. בהמשך התגייס לפלמ"ח במסגרת "הכשרת בית השיטה" והוצב כלוחם בחטיבת יפתח. פרנק השתתף בקרבות להגנת משמר העמק, לחם על הדרך לירושלים ובקרבות לשחרור הגליל העליון במלכיה והיה בין פורצי המצור על הנגב. אל האמנות נחשף פרנק רק בשנות החמישים לחייו, אחרי היסטוריה אישית סוערת. עד אז שימש בתפקידים שונים בקיבוצו יפתח, בו בחר לחיות ולהקים את ביתו.

http://www.crystalarts.co.il/gad-frank-sculptures-paintings/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קריסטל אמנות בתקשורת.