הודעה לעיתונות

מבצע סוף שנה באתר chinabuy: קונים רהיטים ב-1,000 ₪ ומעלה ומקבלים מכונת אספרסו איטלקית וחבילת קפסולות במתנה!

אתר הקניות הסיני chinabuy יוצא במבצע סוף שנה על כל הריהוט באתר.
מכונת אספרסו איטלקית וחבילת קפסולות מתנה על קניית ריהוט באתר בסכום של 1,000 ₪ ומעלה.
המבצע בתוקף עד 10.1.16 או עד גמר המלאי.

אתר chinabuy ישראל מציע מגוון רחב של ריהוט לבית ולמשרד בייבוא ישיר מסין, החל מסלון, פינות אוכל, חדרי שינה להורים נוער וילדים, ועד ריהוט גן ריהוט משרדי. הספקים שנבחרו על ידי chinabuy הינם מפעלים בעלי תווי תקן מחמירים. איכות המוצרים נבחרו על ידי הנהלת chinabuy בקפידה ועוברים בקרת איכות גם לפני המשלוח של כל מוצר.

המחירים המוצגים באתר כוללים כבר את המיסים ומשלוח ישיר עד הבית. בנוסף, קבוצת chinabuy מתחייבת לאמנת שירות הכוללת הקפדה על איכות, משלוח תוך 45 ימי עסקים, 14 ימי החזרה ואחריות ל12 חודשים.

קטגוריית הריהוט אשר הושקה באתר לפני שלושה חודשים זוכה לפופולריות רבה בישראל ומאות לקוחות מרוצים כבר קיבלו את הרהיטים שהזמינו.

ג'ו זאנג מנכ"ל הקבוצה הבינלאומית מסביר כי מדובר במהפכה צרכנית של ממש: "הישראלים מזמינים וקונים המון מחו"ל דרך האינטרנט, עד היום היה מדובר בפריטים קטנים שאפשר להטיס אותם ומהיום לא עוד רק כיסוי לסמארטפון, אלא תכולה שלמה של בית. למעשה אנחנו מקצרים את כל שרשרת המזון של הקמעונאות ומשווקים ישירות מהמפעל בסין ועד לבית הלקוח ובכך חוסכים לצרכן הישראלי עשרות אחוזים בפערי התיווך.
הצרכנים הישראלים לא פראיירים וכיום כבר ידוע לכל כי מרבית מהרהיטים הנמכרים בחנויות מיובאים מסין ואנו עדים לכך כי רבים מהם אף טסים לחנויות בסין יחד עם מעצב הפנים וקונים תכולה שלמה לבית. אנחנו חוסכים להם גם את פערי התיווך בחנויות בסין וגם מייתרים את הטיסה והשהות."

דוגמאות לרהיטים באתר chinabuy:

ספת "בר-עור" - ספת עור יוקרתית 4,039 ש"ח

כורסא "גאווה" ומעוצבת לאוהבים 1560 ש"ח

סט 4 כסאות מעוצבים בסגנון "אימס" מודרני במגוון צבעים 749 ש"ח

סט של 3 סוכריות מתוקות לכל חדר 679 ₪

ספת "הנגאובר" - ספה מעוצבת שנפתחת למיטה 975 ש"ח

מיטת זוגית מעץ כולל ארגז מצעים כולל ראש מיטה תואם 2,301 ₪

פינת אוכל יוקרתית בסגנון מודרני מינימליסטי בשילוב זכוכית - צבע לבן 3,459 ₪

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לילך דומינגז - תקשורת ויח"צ.