מפרסם: kanaan-pr
תאריך: 09/02/2016 13:23
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA Technologies הוכתרה כמנהיגה כוללת (Overall Leader) בתחום ניהול ההרשאות

המוצר CA Privileged Access Manager הינו במעמד מנהיג (Leader) על פי הערכה של חברת האנליסטים KuppingerCole

CA Technologies (נאסדאק: CA), המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, הודיעה כי הוכתרה כמנהיגה כוללת (Overall Leader) בניהול הרשאות (Privilege Management) בדו"ח "מצפן המנהיגות" (Leadership Compass) האחרון שפורסם על ידי KuppingerCole, חברת אנליסטים מובילה העוסקת באבטחת מידע הממוקדת בזהות. לצורך הדו"ח בוצעה הערכה של המוצר CA Privileged Access Manager. הדו"ח העריך פתרונות הממוקדים בבקרת גישה ופעילות של משתמשים פריווילגיים, כגון אלו שבהם משתמש מנהל ה- IT.

"ניתן לסכם את ההיקף של ניהול ההרשאות, למרות היותו נרחב למדי, כ'מיכון וניהול של מי שיכול לגשת למערכות ולנתונים הקריטיים ביותר שלך – מתי, מהיכן, באיזו שעה ובמשך כמה זמן" – כך כותבים בדו"ח מרטין קופינגר ואמאר סינג, מנהל ואנליסט בכירים ב-KuppingerCole. הם מציינים כי "CA Privileged Access Manager הוא פתרון מקיף, בשל וכולל המתפקד היטב בכוחות עצמו וגם משתלב באופן מלא עם מוצרים אחרים של CA Technologies כגון CA Identity Governance ו-CA Identity Manager".

בדו"ח "מצפן המנהיגות: ניהול הרשאות"* KuppingerCole ביצעו חישובים לגבי חברות מנהיגות בארבע קטגוריות: חדשנות, נוכחות בשוק, מוצר ו"כולל (overall)" כאשר החברות המנהיגות הכוללות מבוססות על דירוג משולב של שלוש הקטגוריות האחרות. CA הובילה בכל קטגוריה, כולל ההערכה הכוללת, וקיבלה דירוג של "חיובי חזק" במאפיינים הבאים: אבטחה, אינטגרציה, יכולת פעולה הדדית ושימושיות, וכן במעמדה של החברה בתחומי האיתנות הפיננסית ו-ecosystem של נוכחות איזורית ושותפים.

"חשבונות פריווילגיים מאפשרים גישה חופשית למערכות ומידע בעלי ערך גבוה וההתפשרות בתחום זה הביאה כמה מהפריצות המזיקות ביותר שדווחו. סיכון זה, בתוספת דרישות גוברות לציות לתקנות ולביקורת, הגבירו את הצורך לבצע בקרה ולנהל את הפעילויות והאישורים הקשורים לחשבונות פריווילגיים" אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא לניהול מוצר ב-CA Technologies. "CA Privileged Access Manager מציע גישה מקיפה לבקרת גישה פריווילגית בסביבות IT היברידיות ומתן מענה לצרכי הציות לתקנות".

מידע נוסף ניתן למצוא ב- CA Privileged Access Manager באתרca.com
* KuppingerCole, "Leadership Compass: Privilege Management," by Martin Kuppinger and Amar Singh, December 2015

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan-pr.