הודעה לעיתונות

תרו תמסור למפיצים את Keveyis™ ללא עלות

המהלך מיועד לתת מענה לצרכים של אנשים עם שיתוק תקופתי, מחלה מאוד נדירה

הותורן, ניו יורק, 3 במאי 2016, (BUSINESS WIRE):

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ ("תארו" או "החברה") (NYSE:TARO) הודיעה היום שחברת הבת האמריקנית שלה, תרו פרמצבטיקה ארה"ב, תמסור מעכשיו למפיצים את Keveyis™ (דיכלורפנמיד) ללא עלות לטיפול בשיתוק תקופתי ראשוני, מחלה מתישה מאוד נדירה. כתוצאה מכך, תרו תפסיק את המכירות המסחריות ואת פעילות קידום המכירות הקשורה של Keveyis ותישא בכל העלויות שקשורות בייצורה. בטווח הקרוב, החולים ימשיכו לקבל את התרופה באמצעות דיפלומט בזמן שהחברה מעריכה את האפשרות הטובה ביותר להשארת עמלת הניפוק של בתי המרקחת לחולים נמוכה ככל האפשר.

"יצאנו למסע הזה שנמשך עשור כדי לעזור לציבור של חולים נזקקים ואנחנו גאים שהתוצאה היא Keveyis, התרופה הראשונה שאושרה לטיפול בשיתוק תקופתי", אמר קאל סונדרם, מנהל עסקים ראשי של תרו ארה"ב. "בעדויות כנות, חולים סיפרו לנו איך חייהם השתנו לטובה הודות לכך שהטיפול הזה קיים. ההחלטה הזאת מוציאה לפועל את רצוננו להבטיח שכל אדם עם מרשם ימשיך לקבל גישה לתרופה בלי קשר למצב ביטוח או יכולת לשלם".

בקביעת המחיר המקורי של Keveyis, תרו ביקשה לאזן את ההשקעה שנחוצה כדי ללמד את ציבור החולים והרופאים על מחלה שהיא במידה רבה לא מוכרת אבל גם להבטיח שלא תימנע גישה מהחולים. באמצעות תוכנית התמיכה שלה Keys2Care, ההוצאה האישית הממוצעת של החולים הייתה פחות מ-25 דולר לחודש. עבור חלקם הטיפול היה חינם באמצעות תוכנית הסיוע לחולים של החברה.
למרות שתרו ציפתה שתטפל רק בכמה מאות חולים עם Keveyis, התברר שההגעה למאגר קטן כל כך של אנשים קשה יותר ממה שצפו קודם לכן. מתוך 5,000 אנשים שלפי ההערכה חיים עם שיתוק תקופתי, כנראה שפחות מ-1,500 אובחנו [1]. בקרב אותם חולים, תמהיל של שינויים באורח החיים ותרופות שנרשמו שלא לפי ההתוויה משמש אותם לעיתים קרובות לניהול המחלה שלהם. המשכנו להשקיע משמעותית בפעילות הזאת, אבל המכירות היו פחות ממיליון דולר מאז ההשקה.

לאור העלויות הגבוהות והמשאבים הרבים שנחוצים כדי לזהות מספר מוגבל של חולים רלבנטיים ולהגיע אליהם, תארו מבינה שהיא לא יכולה לקיים את רמת ההשקעה הנוכחית שלה. על סמך הידע הזה, תרו מאמינה עכשיו שהיא יכולה לשרת טוב יותר את כל בעלי העניין, כולל החולים, על ידי הפסקת המכירות המסחריות ופעילות קידום המכירות הקשורה של Keveyis.

אודות שיתוק תקופתי

שיתוקים תקופתיים הם קבוצה של הפרעות תורשתיות נדירות שגורמות לאירועים של חולשת או שיתוק שרירים. חולים רבים לעתים קרובות סובלים עשרות שנים של "צעדים מוטעים" באבחון, עם עיכוב משמעותי בין התחלת התסמינים והאבחון [2][3]. הסוגים של שיתוקים תקופתיים נבדלים בקריטריונים כמו המוטציות הגנטיות הבסיסיות והשינוי ברמת האשלגן בדם בזמן ההתקף. היפוקלמי והיפרקלמי הם שני סוגים נפוצים של שיתוקים תקופתיים [4].

אודות Keveyis

Keveyis מותווית לטיפול בשיתוק תקופתי היפרקלמי ראשוני, שיתוק תקופתי היפוקלמי ראשוני וואריאנטים קשורים.

מידע בטיחות חשוב

במחקרים קליניים, תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של Keveyis היו: תחושות שריפה או דקירה, קושי בחשיבה ובתשומת לב, שינויים בחוש הטעם ובלבול. אלה אינן כל תופעות הלוואי האפשריות שאתם עשויים לחוות עם .Keveyis שוחחו עם הרופא שלכם אם אתם סובלים מתסמינים שמציקים לכם או לא עוברים.

Keveyis אינה מיועדת לכולם. אל תטלו Keveyis אם:

אתם נוטלים בקביעות אספירין במינון גבוה
אתם אלרגיים לתרופות על בסיס סולפה
אתם סובלים ממחלת כבד, כליות, או מחלות ריאה מסוימות
את בהריון, מתכננת הריון או מניקה
אתם מתחת לגיל 18

נטילת Keveyis עשויה לגרום לירידה ברמות האשלגן (אלקטרוליט) בגוף, מה שעלול לגרום לבעיות לב. תשאלו את הרופא שלכם האם אתם צריכים לאכול מזונות בעלי תכולת אשלגן גבוהה בעת נטילת Keveyis.
גופכם עשוי לייצר יותר מדי חומצה או לא להיות מסוגל לסלק מספיק חומצה מנוזלי הגוף בעת נטילת Keveyis. הרופא שלכם יבצע בדיקות סדירות כדי לזהות סימנים של הצטברות חומצה ועשוי להפחית את המינון או להפסיק את הטיפול ב-Keveyis.
Keveyis עשויה גם להגדיל את הסיכון לנפילות, בפרט בקרב חולים קשישים וחולים שנוטלים מינונים גבוהים של Keveyis. היזהרו בנהיגה, הפעלת מכונות, או ביצוע פעילויות מסוכנות אחרות בזמן נטילת Keveyis, כי תרופה זאת עלולה לגרום לנמנום.
ספרו לרופא שלכם אם אתם חווים החמרה של תסמיני השיתוק התקופתיים שלכם.

הוראות בטיחות נוספות נמצאות בחלק Full Prescribing Information באתר www.keveyis.com.
הודעה זאת תהיה נגישה באתר של תארו בכתובת www.taro.com.

אודות תרו

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תארו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

הצהרת חוף מבטחים

אמירות מסוימות בהודעה זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות אלה כוללות, אך לא רק, אמירות שלא מתארות עובדות היסטוריות או שמתייחסות או קשורות לאירועים או נסיבות שהחברה "מעריכה", "מאמינה" או "מצפה" שיקרו או לשון דומה. למרות שהחברה מאמינה שהציפיות שמשתקפות במידע צופה פני עתיד זה מבוססות על הנחות סבירות, היא לא יכולה לתת ערובות לכך שהציפיות שלה יתגשמו. גורמים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות או האירועים בפועל יהיו שונים כוללים סיכונים שקשורים לתנאים בענף, בשוק וברגולציה, עיכובים או מניעות שנגרמים על ידי רגולציה ממשלתית של מוצרי פארמה, וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל הדוחות השנתיים שלה על גבי טופס 20-F. מידע צופה פני עתיד ישים רק ביום שבו הוא מפורסם. החברה לא מתחייבת לעדכן, לשנות או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, התפתחויות נוספות או עוקבות או מסיבה אחרת.

מקורות

[1]       inVentiv Health, United Health Claims Database Analysis, October 2014. [2] Charles, G., Zheng, C., Lehmann-Horn, F., Jurkat-Rott, K., & Levitt, J. (2013). Characterization of hyperkalemic periodic paralysis: a survey of genetically diagnosed individuals. Journal of Neurology, 260(10), 2606–2613. [3] Cavel-Greant, D., Lehmann-Horn, F., & Jurkat-Rott. The impact of permanent muscle weakness on quality of life in periodic paralysis: a survey of 66 patients. Acta Myologica, 31(2), 126–133. [4] National Institute of Neurological Disorders and Stroke. NINDS Familial Periodic Paralyses Information Page. Available at: http://www.ninds.nih.gov/disorders/periodic_paralysis/periodic_paralysis.htm. Published March 12, 2012. Accessed February 29, 2016.

אנשי קשר
תארו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ
וויליאם ג'. קוט, (914) 345-9001
[email protected]

מקור: תארו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ

צפו בהודעה לעיתונות הזאת באינטרנט במקור בשפה האנגלית

בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20160502005639/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.