הודעה לעיתונות

בעוד שבועיים זה קורה: ג'ים ג'פריס בישראל

לאחר ש-3,000 הכרטיסים להופעה הראשונה נמכרו בתוך פחות משלוש שעות, הכריזה ההפקה על הופעה נוספת בישראל

ג'ים ג'פריס, הוא קומיקאי אוסטרלי (במקור) שאוהב את בירה, סמים ומין, ושונא הכל - אין לו מחסומים, אין לו פרות קדושות ובעיקר אין לו אלוהים.
ג'פריס מוכר בזכות הפה הגדול שלו וההומור השנון והמרושע שלו, ההומור הפרובוקטיבי שלו בשילוב כנות והגיון בריא העלו אותו על הרדאר בתחילה באנגליה ובהמשך בארה"ב. הפריצה הגדולה בארה"ב קרתה בספיישל שהופק ע"י HBO שנקרא I swear to god (אני נשבע/מקלל לאלוהים) ובהמשך בספיישל גאוני בערוץ showtime שנקרא Alcoholocaust (אלכוהושואה) וב-bare (חשוף/פשוט) שהופק ע"י נטפליקס.
הקסם האישי של ג'פריז הוא בעובדה שאינו מרחם על איש, גם לא על עצמו. הוא מגלה מידה בריאה של מודעות והומור עצמי ובין כל הקורבנות לעקיצותיו ניתן למצוא גם אותו, את אשתו ואת משפחתו.
ג'פריס מופיע ללא הפסקה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, הוא כתב וכיכב בסדרה legit ששתי העונות שלה ששודרו גם בארץ זכו לשבחים, למרות שעסקה בתחומים פרובוקטיביים כמו זנות ומחלות ניורודגנרטיביות.
ג'פריס היום הוא אחד השמות החמים ביותר בעולם הקומדיה, לא ברור אם משום או למרות שהצליח לעצבן שורה ארוכה של אנשים וארגונים ביניהם ארגוני הנשק בארה"ב, ארגוני זכויות נשים, ארגוני תמיכה בהפרעות למידה, הכנסייה ומאמיני כל הדתות – אם זה מה שהוא הצליח לעשות בעולם, נותר רק לנחש את מי יצליח לעצבן בארץ. כעת הוא מגיע להופעה ראשונה בישראל כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו - Freedumb.
מאחורי הבאת האמן עומדת קבוצת סברס, בראשות הבעלים, גיל אוליאמפרל ומנהל המחלקה הבין לאומית, אבישר סביר.

ג'ים ג'פריס – האתר הרשמי:
http://jimjefferies.com/
יוטיוב לדוגמא:
https://www.youtube.com/watch?v=eGp52nEuzDM
מחירי הכרטיסים 250-350 ₪

הקומיקאי ג'ים ג'פריס מגיע להופעה בישראל
Jim Jefferies – live in Tel Aviv
6-7.6.16 בשעה 20:00 היכל קבוצת שלמה תל אביב (מתחם הדרייב אין)
מכירת הכרטיסים באתר זאפה, טלפון להזמנות: 9080*

לפרטים נוספים ולהזמנות:

תווית יחסי ציבור 03-6023486, [email protected]
יפעת לדר 052-2219543, [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תווית יחסי ציבור והפקות.