מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 12/06/2016 21:11
נושא: בידור ופנאי, מוזיקה, תרבות
אנסמבל אבידין בבית ג'מאל, 18 ביוני בשעה 14:30
אנסמבל אבידין בבית ג'מאל, 18 ביוני בשעה 14:30
המנזר בבית ג'מאל
המנזר בבית ג'מאל
הודעה לעיתונות

ויקטוריה סרויה ואנסמבל אבידין במחווה לשירים של נאזים חיכמת וקונצרט נוסף- 18 ביוני בבית ג'מאל

מי שחשקה נפשו בחוויה מוסיקלית יוצאת דופן מוזמן לבקר ולהאזין לקונצרט ולמופע בשבת בצהריים : ויקטוריה סרויה במופע מיוחד של אנסמבל אבידין במחווה לשירים של נאזים חיכמת וגם קונצרט על באך, ברהמס ומה שביניהם - שבת,18 ביוני בשעה 12:30 ובשעה 14:30 במנזר בית גמאל

ביום שבת , 18 ביוני בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט מיוחד באך ברהמס ומה שביניהם: יצירות לפסנתר ולצ'לו מאת ברהמס ובאך- שניהם יחד וכל אחד לחוד. ברהמס הושפע רבות מכתיבתו של באך, כפי שמתבטא בסונטות לצ'לו אשר הלחין, בנוסף תבוצע בקונצרט בביצוע בכורה יצירה לצ'לו מאת טליה עמר, זוכת פרס רוזנבלום. היצירה Deja Vu משקפת במידה רבה את הקשר המוסיקאלי בין יצירות של שני המלחינים. יותם ברוך בצ'לו, דרור זמל בפסנתר.

ב- 14:30 המופע : מיום שהטילוני לכאן! - אנסמבל אבידין במחווה לשירים של נאזים חיכמת, שרובם הולחנו על-ידי המלחין הטורקי ארדם בורי. המופע מביא ניחוחות של מוסיקה מזרחית קלאסית, מערבית קלאסית וג'אז. את השירים בטורקית תבצע הזמרת ויקטוריה סרוייה, כאשר העיבודים נעשו בידי המנהל המוסיקלי והצ'לן יגי מלכה יחד עם האנסמבל. במהלך המופע יוקרנו תרגומי השירים שנעשו ע''י עזה צבי. כמו כן, יוקראו מבחר משיריו של המשורר שתורגמו ע'י ט.כרמי. ויקטוריה סרויה –שירה, מאיו שבירו– צ'לו אהוד גרליך –קונטרבס, אורן פריד – תופים וכלי הקשה.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן לסייר במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר כל קונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690

יחסי ציבור יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.