מפרסם: kanaan-pr
תאריך: 22/06/2016 16:38
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

חוסר הבנה, לא כסף, הוא המכשול הגדול ביותר לאימוץ Agile למרות היתרונות המדהימים

CA Technologies, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס, פרסמה סקר שנערך בבריטניה, שלפיו מקבלי החלטות בתחום ה- IT מבינים את היתרונות העסקיים של זריזות וגמישות (Agile), אך 82% מהנשאלים מאמינים כי יש עדיין אתגרים הניצבים בפני אימוץ נרחב בארגונים שלהם.

הסקר שנערך בבריטניה מגלה כי הסיבה היא לא עקב עלות - רק 15% סבורים כי היא קשורה לתקציב ו -70% צופים כי ההשקעה ב-Agile תגדל בעתיד. האתגרים העיקריים הם חוסר הבנה של Agile כרעיון (36%), משך הזמן שלוקח ליישם גישת Agile אמיתית (34%) ו-agility שאינה מתאימה לתרבות עסקית נוכחית (33%).

זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO, אומר כי "אנו רואים עניין גובר מצד לקוחותינו במתודולוגיות ובפתרונות Agile. ארגונים ישראלים מאמצים טכנולוגיות חדשות בקצב מהיר, ואימוץ ה-Agile מתאים בצורה מושלמת למענה לצרכי השוק והלקוחות, עם agility עסקית משופרת".

"מחקר זה מדגיש את היתרונות האמיתיים שאימוץ פרקטיקות Agile יכול להביא למחלקות ה-IT וכיצד גישת Agile יכולה להיות התשובה ללחצים רבים שאתם הן מתמודדות. אנו זקוקים עתה להבנה טובה יותר של agility בחלקים אחרים של הארגון ולקבלתה מבחינת התרבות הארגונית - במיוחד ברמת ההנהלה הבכירה. למרבה העניין, לא מדובר כאן על מחסור בכסף, אלא בחוסר הבנה המונע שינוי. Agile יכול להיות זרז המאפשר לעסקים לאמץ יתרונות כגון אספקה בתדירות גבוהה יותר ועמידה בקצב של המתחרים, אבל רק אם הם פתוחים אליו" אמר אנדרו סיילס, מומחה Agile באיזור EMEA ב-CA Technologies.

כ -150 מקבלי החלטות בתחום ה-IT בבריטניה השתתפו במחקר; 40% מהם אמרו כי מצפים כיום ממחלקות ה-IT לעשות יותר למרות משאבים מצומצמים יותר, ו -87% מהם אמרו כי Agile יכול לסייע בכך במידה מסוימת. בינתיים, קצת יותר משליש ממחלקות ה-IT צפויות לספק בתדירות גבוהה יותר בעוד ש-24% נמצאות תחת לחץ לעמוד בקצב של המתחרים. בשני המקרים, 100% מאלה המתמודדים עם הלחצים אמרו שגישת Agile יכולה למלא תפקיד בפתרון האתגרים.

המחקר מגלה כי קיים מומנטום כשמדובר ב-Agile אך יש עדיין להתקדם; רק 18% מהמשיבים אומרים כי הארגון שלהם הוא כרגע Agile לחלוטין, ו- 62% נוספים מהמשיבים אומרים כי הארגון שלהם הוא Agile במידה מסוימת.

2016 אמורה להיות השנה שבה ה-Agile יבוא לידי ביטוי, עם יותר ארגונים שמאמצים אותו וקוטפים את הפירות. לעת עתה, מחלקות IT מובילות את מהפיכת ה-Agile - 42% מהמשיבים אומרים כי אימוץ ה-Agile התרחב במחלקת ה- IT של ארגונם במהלך 12 החודשים האחרונים. עם זאת, רק 30% סבורים כי היא גדלה ברחבי הארגון בכללותו וה-Agile צפוי להתרחב למקומות אחרים בארגונים בעתיד הקרוב. כ -25% מהנשאלים חווים כרגע צמיחה של ה-Agile לפרקטיקות אחרות מעבר ל-IT, ו -49% צופים כי יחוו זאת בתוך 12 החודשים הקרובים.

מתודולוגיית הסקר

Rally Software (שנרכשה על ידי CA Technologies) הזמינה את Vanson Bourne, מומחית עצמאית למחקרי שוק בתחום הטכנולוגי, לבצע מחקר זה. עבודת השטח של הסקר התקיימה באוקטובר 2015 כאשר רואיינו 150 מקבלי החלטות בבריטניה בתחום ה-IT. המשיבים הגיעו מארגונים עם 250 עובדים או יותר, במיגוון סקטורים פרטיים. ראיונות נערכו באופן מקוון באמצעות תהליך מיון קפדני במספר רמות על מנת להבטיח כי רק מועמדים מתאימים ישתתפו בסקר.

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, דוא"ל: [email protected], טל' 054-4255307

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan-pr.