הודעה לעיתונות

מייקל קורס מודיע על שותפות סגנון חיים חדשה עם מקלארן-הונדה

לונדון, 22 ביוני 2016, (BUSINESS WIRE) :

חברת מייקל קורס (NYSE:KORS), מותג סגנון חיים יוקרתי גלובלי, שמחה להודיע על שותפות חדשה עם מקלארן-הונדה, ולהיות שותפת סגנון החיים הרשמית של קבוצת הפורמולה 1 של אליפות העולם. גם מקלארן-הונדה וגם מייקל קורס חוגגות עיצוב ומהירות, והשותפות מחזקת ומגבירה את ההתגלמות של סגנון חיים המהיר של חוג הסילון אצל שני המותגים.

"מייקל קורס ומקלארן-הונדה הן חלוצות בתחומים שלהן, ואנחנו מאמינים בתוקף שמקלארן-הונדה היא השותפה הנכונה לכניסה שלנו לעולם של מירוצי פורמולה 1", אמר ג'ון ד. איידול, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של מייקל קורס. "זה רגע מרגש עבורנו, בייחוד כשאנחנו ממשיכים להתפתח כמותג של סגנון חיים לגברים".

הקהל של פורמולה 1 הוא קהל חדש עבור מייקל קורס, ומעניק הזדמנות מעולה להכיר לצרכן האירופי את כל ההיבטים של העולם של מייקל קורס. בנוסף, המותג האגדי מקלארן-הונדה ונהגי הפורמולה 1 המפורסמים שלו הם ייצוג מצוין של הגבר של מייקל קורס – מתוחכם, בינלאומי ומצליח, שמעריך את החיים במסלול המהיר.

"אנחנו שמחים להודיע על שותפות חדשה בין מקלארן-הונדה ומייקל קורס, המעצב בעל שם עולמי שזכה בפרסים של אקססוריז ומוצרים מוכנים ללבישה יוקרתיים," אמר רון דניס, יו"ר פעיל ומנהל עסקים ראשי של קבוצת מקלארן.

הוא המשיך: "כמו מקלארן, שהתחרתה בפורמולה 1 בכל רחבי העולם בחמישים השנים האחרונות, גם מייקל קורס היא חברה בינ"ל באמת, שמפעילה חנויות אופנתיות ומצליחות בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, ביניהן ניו יורק, בוורלי הילס, שיקאגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו והונג קונג.

"יתר על כן, אני מאמין בתוקף שהתרבויות התאגידיות של שתי החברות, מקלארן ומייקל קורס, כוללות דינמיות והרפתקנות משותפות, כמו גם מחויבות משותפת לחתירה מתמדת דומה לשלמות, ולכן שני המותגים מאוד מתאימים לשותפות ארוכת טווח. ההתאמה הזאת בין המותגים חשובה מאוד לשנינו: שתי החברות בנו את המוניטין שלהן על היותן הטובות ביותר במה שהן עושות, וכשאנחנו צועדים עכשיו קדימה ביחד, שנינו נתחזק עוד".

כשותפת סגנון החיים הרשמי של הקבוצה, המיתוג של מייקל קורס יופיע באופן בולט על הסרבלים של הנהגים ועל המכונית MP4-31 של מקלארן-הונדה.

כדי לחגוג את השקת השותפות, מייקל קורס יצר מעיל עור לגברים במהדורה מוגבלת. חמישים מעילי העור השחורים שיוצרו במיוחד יימכרו באופן בלעדי בקומת הגברים בחנות הדגל החדשה של מייקל קורס בלונדון, כל עוד המלאי מאפשר. על המעילים מופיע הלוגו של מייקל קורס וגם הלוגו של מקלארן, ולוחית במהדורה מוגבלת עם מספר הייצור הייחודי של כל מעיל.

"מהות השותפות הזאת היא ההתכנסות של סגנון ומהירות, שטבועה גם בדנ"א של מייקל קורס וגם בדנ"א של מקלארן-הונדה", אמר מייקל קורס. "יש אנרגיה, תחכום וביטחון בשני המותגים שלנו, ורצינו ליצור פריט במהדורה מוגבלת שמעיד על כך".

אודות מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב בעל שם עולמי שזכה בפרסים של אקססוריז ומוצרים מוכנים ללבישה יוקרתיים. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון של מוצרים באמצעות המותגים שלו Michael Kors Collection ו-MICHAEL Michael Kors, כולל אקססוריז, הנעלה, שעונים, תכשיטים, מוצרים מוכנים ללבישה וקו שלם של מוצרי בשמים. החנויות של מייקל קורס פועלות, ישירות או באמצעות שותפי רישוי, בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, ביניהן ניו יורק, בוורלי הילס, שיקאגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו והונג קונג.

אודות קבוצת הטכנולוגיה מקלארן

מקלארן מפורסמת גלובלית כאחת המתחרות הכי מצליחות בספורט וכאחד ממותגי ההייטק הכי ידועים בעולם.

קבוצת הטכנולוגיה מקלארן התפתחה והיא מקיפה הרבה יותר מרק ספורט מוטורי: כיום היא כוללת את McLaren Applied Technologies, שמספקת מערכות אלקטרוניות לכל עמדות הזינוק של פורמולה 1, אינדיקאר ונאסקאר ויוצרת פתרונות חדשניים למגוון רחב של תעשיות הייטק. McLaren Automotive ביססה את עצמה כחברה גלובלית מצליחה שהשיקה את המכוניות עתירות הביצועים 12C, 650S ו-McLaren שהתפרסמו בכל העולם.

מקלארן-הונדה מתחרה באליפות העולם 2016 בפורמולה 1 של FIA עם שני הנהגים פרננדו אלונסו, אלוף העולם פעמיים (2005, 2006) וג'נסון באטון, אלוף העולם ב-2009. הם נוהגים ב-MP4-31 של מקלארן-הונדה.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת מכילה מידע צופה פני עתיד על מייקל קורס ומקלארן. אל לכם לבטוח בביטחון מופרז במידע כזה כי הוא נתון להרבה אי ודאויות וגורמים שקשורים לסביבת הפעולה והעסקים של כל אחת מהחברות, שאת כולם קשה לחזות ורבים מהם אינם בשליטת החברה. מידע צופה פני עתיד כולל מידע בנוגע לתוצאות פעילות עתידיות אפשריות או משוערות של כל אחת מהחברות, כולל תיאורים של האסטרטגיה העסקית שלה. מידע כזה לעיתים קרובות כולל מילים כמו "צריכה", "מאמינה", "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מעריכה" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד. המידע צופה פני עתיד שכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הנחות שכל אחת מהחברות הניחה לאור הניסיון של ההנהלה בענף וכן ההבנות שלה לגבי מגמות היסטוריות, התנאים הנוכחיים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים אחרים שלדעתה מתאימים בהתאם לנסיבות. עליכם להבין שמידע זה אינו ערבויות לביצועים או תוצאות. כרוכים בו סיכונים ידועים ולא ידועים, אי ודאויות והנחות. למרות שכל אחת מהחברות מאמינה שמידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הנחות סבירות, עליכם להיות מודעים לכך שגורמים רבים יכולים להשפיע על התוצאות הכספיות או תוצאות הפעילות שלה בפועל ויכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד זה. הגורמים האלה נדונים באופן מלא יותר בחלק "גורמי סיכון" ובמקומות אחרים בדוח השנתי של מייקל קורס על גבי טופס 10-K של שנת הכספים שהסתיימה ב-2 באפריל 2016 (תיק מס. 001-35368), שהוגש ב-1 ביוני 2016 לרשות האמריקנית לניירות ערך.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20160622005401/en/

אנשי קשר
מייקל קורס דינש קנדיה,
917-934-2427
סגן נשיא, תקשורת גלובלית
[email protected]
או
קשרי משקיעים:
Michael Kors Holdings Limited
קריסטינה לאק,
201-691-6133
סגנית נשיא, גזברית וקשרי לקוחות
או
ICR, Inc.
ג'ין פונטנה,
203-682-1214
[email protected]
או
מדיה
ICR, Inc.
אלישיה פולמן,
646-277-1231
[email protected]
או
מקלארן
מאט בישופ,
+44 7976 835878
יחסי ציבור השיווק של מקלארן ומנהל התקשורת של הקבוצה
[email protected]
או
סטיב קופר,
+44 7881 426460
מנהל המדיה, השיווק של מקלארן
[email protected]

מקור: מייקל קורס

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.