מתנ''ס נחל שורק מארח את ה-NBA

יום ב', 18 יול' 2016 בשעה 09:30
מיקום: היכל הספורט מושב בני ראם
כתובת: בני ראם (מפה)
משך: 4 שעות
הודעה לעיתונות

ה-NBA מגיע להתארח במתנ''ס נחל שורק

ה-NBA מתארח במתנ''ס נחל שורק - הבית החם לספורטאים
ב-18 ביולי מתנ"ס נחל שורק יארח משלחת מיוחדת של שחקני NBA ו-WNBA, אשר יתאמנו עם ילדי מתנ''ס נחל שורק, רהט, מועצה אזורית שפיר וחבל יבנה. קלנה אזובוקה, ששיחק בקבוצות גולדן סטייט ווריירס בין השנים 2012-2007, ו-טמיקה ג'ונסון, ששיחקה בין השנים 2005-2016 בקבוצות וושינגטון מיסטיקס, לוס אנג'לס ספארקס ופיניקס מרקורי, במדיה אף זכתה באליפות ה-WNBA, ייפגשו עם הילדים ויערכו אימן כדורסל מיוחד עמם, שבו הם יחלקו איתם את חוויותיהם כשחקנים בליגה הטובה בעולם.
המשלחת תגיע לישראל כאורחי שגרירות ארה"ב, בשיתוף פעולה עם תכנית הפעילות הקהילתית של ה-NBA. במהלך הביקור השחקנים יערכו אימונים מיוחדים לשחקני כדורסל צעירים המגיעים מרקעים שונים בארץ. מטרת התכנית היא להשתמש בספורט על מנת לחזק את היחסים בין ארה"ב וישראל, כמו גם בין קהילות שונות בישראל. התכנית מתקיימת בשיתוף פעולה עם החברה למתנ"סים, איגוד מנהלי מחלקות ספורט ברשויות המקומיות ומנהל הספורט במשרד התרבות והספורט. מלבד בנחל שורק השחקנים יבקרו גם ברהט, קרית ים, קיבוץ כפר בלום, מועצה אזורית שפיר, ירושלים וטייבה.
ראש המועצה האזורית נחל שורק אלי אסקוזידו - המועצה המארחת מברך על התכנית: "מועצה אזורית נחל שורק רואה את עצמה כמרכז ספורט אזורי ומקדמת בברכה ספורטאים רבים מהסביבה שרואים במתנ''ס נחל שורק בית חם לספורט. המועצה משקיעה רבות בתחזוקת מבני ספורט, מגרשים ואולמות ומאמינה כי דרך הספורט ניתן לחבר בין אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית והכללית". ראש המועצה אלי אסקוזידו יהיה נוכח במשחק שייערך ב-18 ביולי בהיכל הספורט במועצה.
דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל, הדגיש את חשיבות התכנית: "כולנו אוהבים ספורט, ולכן הספורט נותן לנו אפשרות יוצאת דופן לקדם מפגשים בין אוכלוסיות שונות שלרוב אינן נפגשות, שכן הספורט יוצר אזור מפגש ניטרלי. במקביל, הם זוכים להכיר זה את זה באופן אישי, מעבר לסטריאוטיפים הרגילים שלרוב מכתיבים את הדעות שלהם זה על זה בבית הספר או בסביבתם החברתית".
השגריר הוסיף והדגיש: "בשנה שעברה שגרירות ארה"ב בישראל שלחה משלחת של 14 מנהלי מחלקות ספורט במתנ"סים לארה"ב על מנת ללמוד דרכים לשימוש בספורט ככלי לקידום לכידות חברתית. ביקור שחקני ה-NBA מהווה המשכיות של אותה התכנית ומייצג את ההמשכיות בשותפות בין השגרירות והחברה למתנ"סים, אשר פועלות יחדיו במגוון תחומים מעבר לספורט, כמו אמנות, לימודי אנגלית ועוד. כל אלו נועדו לחזק את הקשרים בין הקהילות שלנו ולנצל את הרב גוניות הקיימת בחברה שלנו. כאוהד כדורסל מושבע אני שמח במיוחד לקבל את פני ה-NBA בישראל, ולקדם את הפעילות החשובה שלהם בקהילה".
לפרטים נוספים ותיאום סיקור האירוע פנו אל מיטל פומברג – דוברת מועצה אזורית נחל שורק.
[email protected]
054-5279417

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה אזורית נחל שורק.