מפרסם: מועצה אזורית נחל שורק
תאריך: 01/08/2016 15:44
עדכון: 01/08/2016 19:19
נושא: חינוך
חניכי איל''ן
חניכי איל''ן
חניכי איל''ן נפרדים מהנוער
חניכי איל''ן נפרדים מהנוער
חניכי איל''ן ונוער בני ראם בכותל
חניכי איל''ן ונוער בני ראם בכותל
הודעה לעיתונות

קייטנת איל''ן - הדובדבן שבקצפת ממושב בני ראם

23 חניכים, עשרות מדריכים, מאות חברי מושב מתנדבים, צוות מועדון, צוות מטבח, צוות טכני ומערך הסעות המותאם לאנשים נכים פיזית.
על כל אלו היו אמונים מושב בני ראם והמועצה האזורית נחל שורק בשבוע האחרון.

קייטנת איל''ן היא מסורת מרגשת המתקיימת במושב בני ראם בכל קיץ מזה כשבע שנים. הקייטנה היא מסורת שבה המושב מתגייס בכל המובנים לטובת קיום פעילויות וימי כיף רבות לילדים ביניהם: כותל, סופרלנד, גן החיות התנ''כי, טיול ג'יפים, סיור עם כבאית ומד''א ועוד.

אז מה גורם למושב ולנוער לוותר על החופשה שלו בקיץ וליטול חלק בקייטנה כל כך מושקעת ואיכותית? שאלנו כמה מבני הנוער השותפים לעשיה וקיבלנו תשובות שהמשותף להם הוא "אנחנו לא חשים הפסד כלל, מבחינתנו השהות כאן עם החניכים זוהי זכות גדולה שבונה אותנו ומזכה אותנו להיות נוער טוב יותר". אלי אסקוזידו ראש המועצה האזורית נחל שורק שמסייע ומברך על היוזמה של המושב בכל שנה אומר לנו: "אני גאה ומתרגש בכל שנה לראות את העוצמות של הנוער שמתגייס לתת את נשמתו לטובת ילדי איל''ן"

במהלך השבוע כל המושב על מבוגריו וילדיו גויס להיות חלק מהפרויקט וקיבלנו שבוע ערכי של תרומה לחברה וקבלת השונה. הקהילה כולה התגייסה לעזרה לבני הנוער ששבוע הקייטנה הוא בשבילם ה"דובדבן" של חודשי הכנה ומחשבה רבים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה אזורית נחל שורק.