אירוע התרמה חגיגי למען המתמודדים עם מחלת הסרטן

יום ג', 01 נוב' 2016 בשעה 19:00
מיקום: תיאטרון ירושלים אולם שרובר
כתובת: מרכוס 20, ירושלים (מפה)
משך: 3 שעות וחצי
כרטיסים : 200 ₪ / VIP:החל מ-500 ₪. להזמנת כרטיסים: טל'- 1599-555905 או קופת תיאטרון ירושלים 02-5606755 http://www.jerusalem-theatre.co.il/ לרכישה באשראי: https://www.ezpay.co.il/Payment.aspx?id=15272
דקהדאנס-להקת בת שבע, קרדיט צילום: מקסים ואראט
דקהדאנס-להקת בת שבע, קרדיט צילום: מקסים ואראט
הודעה לעיתונות

משרד אביבה שורץ יחסי ציבור נבחר להוביל קמפיין הקרן והמרכז לסיוע הוליסטי לחולי סרטן ע"ש יורי שטרן

אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי תנהל את קמפיין יחסי הציבור של המרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן (ע"ר). אשר יקיים ערב התרמה מיוחד בשיתוף עם להקת בת שבע בתיאטרון ירושלים ב-1 בנובמבר אשר הכנסותיו יוקדשו להמשך פעילותו למען חולי הסרטן.

אירוע ההתרמה יתקיים בתיאטרון ירושלים. במסגרתו יארח המרכז יחד עם ראש עיריית ירושלים את להקת המחול "בת שבע" אשר תעלה את המופע "דקהדנס" מאת אוהד נהרין למען חולי הסרטן.

אביבה שורץ בעלת המשרד: ככל שאני לומדת להכיר את האנשים אשר עומדים מאחורי מפעל החיים הענק והייחודי של הקרן והמרכז ע"ש יורי שטרן אני נפעמת ומלאת התפעלות מרוח ההתנדבות והרצון העז לפעולה ולסיוע לחולה ולמשפחתו בסבלם, פעילות חברי העמותה מעוררי השראה ונותר לי רק להוקיר את המתנדבים וצוות הנהלת הקרן והמרכז לסיוע הוליסטי אשר הם ושכמותם מהווים את קרן האור של החברה הישראלית ולהודות להם על אשר בחרו בי לסייע בחשיפת הפעילות ההומאנית הייחודית והמבורכת שלהם. אני רואה זכות גדולה ואתגר עצום בחשיפה ופרסום מפעל התנדבותי זה כמודל חברתי חשוב.
אשמח לעמוד בקשר עם חברות וגופים אשר יהיו מעוניינים לתרום למרכז או לקחת חלק באירוע בדרך של מתן חסות או רכישת כרטיסים מרוכזת.

המרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן: נוסד בשנת- 2007 ביוזמתה של לנה שטרן (אלמנתו של ח"כ יורי שטרן). פעילות המרכז מבוססת על התנדבות מקצועית פעילה של 150 מטפלים מוסמכים, המרכז מסייע ומעניק מעל לעשרות אלפי טיפולים של רפואה משלימה לאוכלוסיות רחבות המתמודדות עם מחלת הסרטן. הטיפולים ניתנים ללא תשלום לחולים המאושפזים (אשפוז יום או אשפוז מלא) במרכז הרפואי שערי צדק. ובתשלום מינימלי בקליניקה שקיימת בבית יורי שטרן בירושלים. הטיפולים מאפשרים לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים של המתמודדים עם המחלה ושל בני משפחותיהם, ומסייעים להקל על השפעה של תופעות לוואי של כימותרפיה, הקרנות והתמודדות כללית עם מחלת הסרטן בכל שלביה.
המרכז רשום כעמותה ללא מטרת רווח וכל פעילותו מתקיימת על בסיס תרומות בלבד.

לנה שטרן יו"ר העמותה: "המרכז לסיוע הוליסטי פועל למען תמיכה והקלה בסבלם של חולי סרטן, אנו מעניקים לחולים תמיכה וסיוע הוליסטי תוך ליווי וטיפול פרטני מתוך תפיסה של מכלול גוף-נפש ולא רק ראיה של המחלה עצמה, בנוסף אני מקיימים הכשרה שוטפת של המטפלים. פעילות זו של העמותה למען חולי סרטן קיימת כמודל חדשני ושונה שאין כמותו בארץ או בעולם.
מאחר שהקרן והמרכז לסיוע הוליסטי נתמכים ע"י תרומות בלבד אנו מקווים שבמסגרת ערב ההתרמה ניתן יהיה לגייס די להמשך פעילותו של המרכז לפחות לשנה הקרובה".

לפרטים נוספים:
אביבה שורץ
יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי
טל': 052-3244769 / 03-6419030
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.