הודעה לעיתונות

VAST Networks בוחרת את הפלטפורמה Virtual Service Edge של Benu Networks

בוסטון ופאלו אלטו, קליפורניה וניו יורק ויוהנסבורג, 24 באוגוסט 2016, (BUSINESS WIRE):

Benu Networks (בנו נטוורק) הודיעה היום ש-VAST Networks רכשה את Benu Virtual Service Edge (VSE) כדי לתמוך בפיתוח ובשיפור חוויית השירות של רשת ה-Wi-Fi שלה, שכבר כוללת יותר מ-2200 נקודות חמות בדרום אפריקה.

VAST Networks תשתמש בפלטפורמה הווירטואלית החדשה הזאת כדי לספק ללקוחות, כולל ספקי שירות בינ"ל ועסקים מקומיים, אפשרות לספק שירותי Wi-Fi רציפים ברחבי דרום אפריקה. הלקוחות יקבלו חוויית סלולר מנוהלת אמיתית ללא קשר למקום.

"החלטנו לחבור לבנו בגלל הארכיטקטורה של הפלטפורמה והיכולת לשנות גודל. Benu VSE נותנת לנו הזדמנות להרחיב את ההיצע שלנו מ-Wi-Fi ולכלול שירותים עסקיים מנוהלים. זה יאפשר לנו להיות יותר גמישים ולענות על הצרכים הגדלים של לקוחותינו", אמר חיטן גג'ר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של VAST Networks.

"בנו נלהבת לספק ל-VAST Networks פתרון שמשפר את ה-Wi-Fi ברמת ספק שירות ברחבי דרום אפריקה. השותפות היא הראשונה שלנו בחצי הכדור הדרומי וספקית ה-Wi-Fi הסיטונאית הראשונה שמשתמשת בפלטפורמה של בנו", אמר דינו די פלמה, מנכ"ל Benu Networks. "VAST Networks היא המובילה בהצעת השירותים האלה לשוק הדרום אפריקני, ואנחנו מצפים לעבודה איתם בהרחבת ה-Wi-Fi ובהוספת פתרונות עסקיים מנוהלים בעתיד", ציין די פלמה.

אודות Benu Networks:

בנו עוזרת למפעילים לשנות באופן דינמי ואקספוננציאלי את הגודל של הרשתות הקיימות שלהם כדי לשפר את הגמישות והערך של השירותים. פלטפורמת ה-VSE של בנו מעניקה למפעילים את הגמישות שנחוצה כדי לספק שירותים מרובים בפלטפורמה אחת עבור שירותי Wi-Fi ברמת ספק שירות ושירותים לעסקים ולבתים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של Benu Networks: www.benu.net. עקבו אחרינו בטוויטר @benunets

אודות VAST Networks

VAST Networks היא ספקית הרשת עם גישה פתוחה הראשונה באפריקה, שמספקת כיסוי Wi-Fi מהיר ומאובטח איכותי. VAST Networks מנהלת, פורסת וכל הזמן מפתחת את רשת ה-Wi-Fi הגדולה ביותר במקומות פרימיום ברחבי דרום אפריקה. הפלטפורמה הזאת מאפשרת למשתמשים לחוות Wi-Fi רציף, משתלם ועם קצב העברה גבוה בחוויית ניידות אמיתית במרחבים ציבוריים. VAST Networks, שהוקמה ב-2015, הפגישה את נכסי ה-Wi-Fi של שתי שחקניות מפתח בשוק (MWeb ו-Internet Solutions).

למידע נוסף בקרו:

http://www.vast.network
עקבו אחרי VAST Networks בטוויטר: @VastWiFi

צפו בגרסת המקור להודעה לעיתונות בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20160823005116/en/

אנשי קשר
Benu Networks
מליסה וולץ,
+1 978-223-4700
שלוחה 5031
סלולרי: +1 978-406-1018
[email protected]

מקור: Benu Networks

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

1

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.