הודעה לעיתונות

הרב יחיאל אקשטיין, עדי אלדר, שלמה מסלאווי, אמתי קורן וריבה מוסקל – אנשי המופת החברתיים של איגוד העובדים הסוציאליים לשנת

הרב יחיאל אקשטיין, עדי אלדר, שלמה מסלאווי, אמתי קורן וריבה מוסקל – אנשי המופת החברתיים של איגוד העובדים הסוציאליים לשנת 2016

חמישה אישי ציבור, ובהם נשיא הקרן לידידות, ראש עיריית כרמיאל, מייסד ומנכ"ל "כל זכות", מנכ"לית קרן שלם ויו"ר ועד שכונת התקווה בתל-אביב, הם זוכי אות מופת לאישי ציבור מטעם איגוד העובדים הסוציאליים לשנת 2016. האות ניתן השנה לראשונה, לאישי ציבור שתרמו תרומה משמעותית לקידום הרווחה בחברה ולקידום מעמדם של העובדים הסוציאליים בישראל ויוענק מחר (יום רביעי) בכנס על עבודה סוציאלית ומדינות חברתית, בשפיים.

אות המופת מוענק לאישי ציבור שבתוקף תפקידם, אם בשכר או בהתנדבות, סייעו לקידום הרווחה בישראל, תמכו בעובדים הסוציאליים וקידמו אותם ותרמו תרומה ניכרת וייחודית, במישור הארצי, האזורי, המגזרי או המקומי, לרווחתם של תושבי ישראל בכלל ושל העובדים הסוציאליים בפרט.

לדברי יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, צפרא דוויק, מטרת הענקת האות היא להוקיר את אלה שתורמים כל ימות השנה למען החברה והרווחה ולקידום מעמדם של העובדים הסוציאליים, מחד, ומאידך, לעודד אישים וארגונים נוספים לנהוג כך. וועדה מיוחדת, בראשות ד"ר אהרון יורק, בחרה מבין עשרות מועמדים שהוגשו את חמשת אנשי המופת לשנת 2016: עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל, ולשעבר יו"ר מרכז השלטון המקומי; הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות; ריבה מוסקל, מנכ"ל קרן שלם, לפיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות; שלמה מסלאווי, חבר מועצת עיריית תל-אביב-יפו ויו"ר ועד שכונת התקווה; ו-אמתי קורן, מייסד ומנכ"ל בהתנדבות של "כל זכות".

יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, צפרא דוויק, אמרה כי כל אחד מחמשת מקבלי אותות המופת תרם, כל אחד בתחומו, תרומה ייחודית לסיוע לרווחת האוכלוסייה, ונתן כלים בידיהם של העובדים הסוציאליים לסייע להם. "דווקא בתקופה של צמצום תקציבי הרווחה והעדר משאבים ומענים מספיקים לאוכלוסיות השונות, נדרשים יותר ויותר אנשים להישען ולהיסמך על עמותות וגופי רווחה והיום אנו זוכים להעלות את תרומתם על נס", אמרה דוויק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוד גולן - אסטרטגיה ותקשורת.