לקראת יום כיפור עלייה של 100 אחוז בביקוש לפאזלים
לקראת יום כיפור: רשת "פאזלנד" מדווחת על עלייה של 100% בביקוש לפאזלים מכל הסוגים
*הלהיטים השנה: סדרת הפאזלים הישראלית "כחול-לבן" ולצדה פאזלים תלת-מימד
* שוק הפאזלים מגלגל בשנה כ- 30 מליון ש'
לקראת יום כיפור, מדווחת רשת "פאזלנד", הרשת היחידה בארץ המתמחה בפאזלים ומשחקי הרכבה של החברות המובילות בעולם, על עלייה של 100% בביקוש לפאזלים מכל הסוגים .
שחף וייצמן, מנהל רשת חנויות "פאזלנד" אומר כי "תחום הפאזלים נמצא בצמיחה הדרגתית מתמדת כשהימים שלפני יום כיפור נחשבים לימים החזקים ביותר בשנה מבחינת המכירות. כרגע הביקוש עומד על ל מעלה מ 100% מבימים רגילים".
עוד הוסיף וייצמן כי "בהסתמך על הנתונים משנים עברו, ביום כיפור הנוכחי הביקוש לפאזלים יהיה גבוה בכ- 10-20% לעומת שנה קודמת".
הלהיטים השנה ברשת "פאזלנד" הינם פאזלים תלת-מימד שחלקם יכולים לשמש כחפצי נוי וכלים שימושיים וסדרת פאזלים הישראלית "כחול-לבן" עם תמונות של אתרים חשובים בישראל.
בישראל שוק הפאזלים מגלגל כ- 30 מיליון ש' בשנה והוא נמצא בצמיחה מתמדת הודות ליכולת להמציא עצמו מחדש ולהציע עניין לכל המגזרים ולכל שכבות הגיל.