אוריין קאירי גפני, שלי גפני, סיגל כספי, יהודה אלבז, אליניב ואדווה ברדה והבנות חושן ושלו צלם אלעד גוטמן
אוריין קאירי גפני, שלי גפני, סיגל כספי, יהודה אלבז, אליניב ואדווה ברדה והבנות חושן ושלו צלם אלעד גוטמן
הודעה לעיתונות

פותחים שנה עם משפחת הסלבס של גלי ביפו

בכירי רשת גלי, בראשם: אליעזר ושלמה בוסקילה - בעלי קבוצת בריל, יהודה אלבז - מנכ"ל הקבוצה, מושיק גנזי- יו"ר דריקטוריון קבוצת בריל וסיגל כספי - סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל, חגגו את השקת קולקציית החורף החדשה.

אורחי הכבוד באירוע היו: הפרזנטורים החדשים של רשת גלי ובני משפחותיהם: אוריין קאירי גפני (9) שהגיע עם אמו שלי גפני, חושן (10) ושלו (8.5) ברדה שהגיעו עם האב שחקן הכדורגל יניב ברדה ואשתו אדווה, סופיה טייב (31) אחות של נינט טייב ושרון לוי (38) אחות של מלכת היופי לשעבר אילנית לוי.

יהודה אלבז מנכ"ל קבוצת בריל פתח את האירוע ואמר: "רשת גלי פותחת ברבעון הקרוב 3 סניפים מחודשים בחיפה, באשקלון ובפתח תקווה מדובר בסניפים וותיקים ששופצו ושודרגו בקונספט החדש של הרשת בהשקעה של כ 1 מיליון שח. כמו כן, החל מהעונה וכמהלך אסטרטגי רשת גלי שמה דגש על הנוחות ומשיקה בשלב ראשון בנעלי הספורט ובשלב שני בנעלי האופנה את רפידות הנוחות המתקדמות MEMORY FOAM ."

סיגל כספי אמרה: "הקונספט לקמפיין מלווה אותנו זו עונה שניה, גלי היא רשת שפונה לכל המשפחה והדגש המרכזי הוא על ערכי המשפחה. באופן טבעי בחרנו בפרזנטורים בני משפחה של אושיות מפורסמות המשקפים טווח גילאים רחב, בהתאם לתמהיל המוצרים ברשת גלי."

לקראת סיום האירוע חשפה כספי את הקמפיין המחובר לחיים האמתיים של הפריזנטורים:
שרון לוי היא בימאית ולכן תצולם על רקע תפאורת אולפן צילום , סופיה טייב , סטייליסטית , תצולם על רקע הפקת אופנה , אוריין גפני יצולם עם הסקייטבורד שלו הבנות של אליניב ברדה חושן ושליו רוקדות בלט להנאתן אך בקמפיין ימשיכו בדרכו של אביהן וישחקו כדורגל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.