מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 30/11/2016 09:29
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

סוויסקום מובילה לקוחות אל העידן הדיגיטלי באמצעות פלטפורמת OpenStack של רד האט ופתרון Red Hat Virtualization

סביבה חדשה מאפשרת לספקית השירות השוויצרית המובילה, לספק שירותי ענן אמינים וחדשניים ברחבי עסקיה ובסיס לקוחותיה

רד האט (Red Hat) - ספקית פתרונות הקוד הפתוח המובילה בעולם, הודיעה כי סוויסקום (Swisscom) בחרה ברד האט כשותפה הטכנולוגית שתעזור לה לספק פלטפורמת ענן מודרנית, אגי'לית ועתירת סקלאביליות. עם פריסת Red Hat OpenStack Platform ו- Red Hat Virtualization כבסיס תשתית הענן החדשה שלה, הצליחה סוויסקום לפתח ולספק מוצרים דיגיטליים חדשים במהירות וביעילות גדולות יותר.

סוויסקום היא ספקית טלקום מובילה בשווייץ, ואחת מחברות ה-IT המובילות במדינה. לקוחות כמו Swiss Re ו-Dorma Kaba, משתמשים בשירותי הענן של סוויסקום לפיתוח ובניית התוכנות שלהם.

כדי לשמר את מעמדה המוביל, תוך תמיכה בצמיחת בסיס הלקוחות הגדל, שרוצים ליהנות משירותי דיגיטל חדשים ומתפתחים, רצתה סוויסקום להרחיב את היצע הענן שלה. הדבר דרש פלטפורמת טכנולוגיה שתוכל לספק את הגמישות הנדרשת לתמיכה מתמשכת בחדשנות ופיתוחים – ברחבי הארגון ואצל בסיס לקוחותיו.

עם ההכרה בכך שפלטפורמת Red Hat OpenStack מציעה פתרון תשתית-כשירות (IaaS) עתיר סקלאביליות, פתוח ומוכן-לייצור, בחר הארגון ברד האט כשותפה הטכנולוגית המועדפת שלו. בשיתוף הנדסי עם Red Hat Enterprise Linux וגיבוי של רד האט בתמיכה במחזור חיים ארגוני, מציעה פלטפורמת Red Hat OpenStack בסיס פתוח וסקלאבילי לפריסות ענן.
פלטפורמת Red Hat OpenStack מהווה עתה את בסיס התשתית הנדרש עבור הפלטפורמה-כשירות (PaaS) של סוויסקום. כשהיא מציעה רוחב פס גמיש מבוסס על עומסי עבודה, סוויסקום מסייעת לפשט בנייה מהירה של אב טיפוס ופיתוח אגי'לי, תוך שהיא מציעה ללקוחותיה סביבת שירות עצמי לפיתוח אפליקציות משלהם.

בעוד סביבת קוד פתוח היוותה גורם מפתח בהחלטת סוויסקום, כך הייתה גם מומחיות האקוסיסטם של רד האט. סוויסקום הכירה בתרומותיה של רד האט לקהילת ה- upstream OpenStack, ועבדה עם גוף הייעוץ של רד האט כדי לזכות בגישה למומחיות upstream ו- downstream, כמו גם בערכה להובלת רד האט באספקת פלטפורמת OpenStack מוכנה-לייצור עבור מאות ארגונים ברחבי העולם.

בנוסף לבחירת פלטפורמת Red Hat OpenStack לאספקת פלטפורמת הענן שלה, משתמשת סוויסקום גם ב- Red Hat Virtualization. פתרון זה משתמש באותה טכנולוגיית וירטואליזציה מבוססת-KVM (פותחה במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה) שנמצאת בפלטפורמת Red Hat OpenStack. המשמעות היא שאותו צוות יכול לנהל את הסביבות, וסוויסקום יכולה ליהנות מעקביות רבה יותר.

עם פלטפורמת Red Hat OpenStack ו- Red Hat Virtualization יכולה עתה סוויסקום להגדיל ולהקטין ביתר קלות את אשכולות המחשוב שלה בפריסות לפי-דרישה ובאופן אוטומטי במלואו, תוך צמצום השבתות במהלך שינויי ייצור. זה יכול גם להגדיל את צפיפות הפלטפורמה, ולאפשר אירוח עומסי עבודה שונים של לקוחות על אותם אשכול או פלטפורמה.

בעקבות הגודל וקיבולת מחשוב ענן גמישה אותה מספקת פלטפורמת Red Hat OpenStack, יצרה סוויסקום פתרונות חדשים. דוגמא אחת לכך היא MyCloud, אפליקציית ענן חדשה שתוכננה להציע אחסון ללא הגבלה ללקוחות ביתיים. האפליקציה פותחה, מתארחת ומנוהלת בפלטפורמת Red Hat OpenStack.

מרקו הוכשטטר, ראש פיתוח פלטפורמת הענן בסוויסקום, אמר: "המשימה שלנו בסוויסקום היא לתת לכל תושב בשוויץ חתיכה מהענן, ואנחנו אחד מספקי השירות הראשונים באירופה שהשיק היצע של ענן מסחרי זמין לציבור בהיקף שיש לנו. פלטפורמת Red Hat OpenStack מאפשרת לנו לקחת את אסטרטגיית הענן שלנו צעד אחד קדימה, ועוזרת לנו להיות גמישים במובנים רבים. אנחנו יכולים להקטין או להגדיל את האשכולות שלנו; אנחנו יכולים לבצע פריסה אוטומטית מלאה; וצמצמנו את זמני ההשבתה שלנו כאשר אנחנו מבצעים שינויים בייצור. בעקבות כך, אנחנו גאים לספר שיש עכשיו ארגונים מחוץ לשוויץ שמשתמשים בפתרון שלנו".

סטפן מאסלט, סגן נשיא הענן בסוויסקום, אמר: "בסוויסקום אנחנו מחויבים להנחות את הלקוחות שלנו בדרכם אל העידן הדיגיטלי. משמעותה של שותפות עבורנו, היא מעורבות אמיתית בדרך בה אנחנו בונים פתרונות, מציעים אותם ללקוחותינו, ונפתח אותם בעתיד. רד האט היא שותפה מכריעה במשימה זו".

רדהאש בלקרישנאן, מנהל כללי OpenStack ברד האט, אמר: "כצרכן של שירותי טלקום ו- IT התרגלתי לצפות לגישה לאפליקציות חדישות. כטכנולוג אני יכול להעריך את האתגרים העומדים בפני מפעילים כמו סוויסקום, בבואם לספק לשוק שירותים חדשים אלו. לכן, משמח לראות כי הגמישות והסקלאביליות של פלטפורמת Red Hat OpenStack ו-Red Hat Virtualization סייעו להביא אל השוק שירותים חדשניים חדשים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.