מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 04/12/2016 16:14
נושא: גאדג'טים
טבעת במקום כרטיס אשראי
טבעת במקום כרטיס אשראי
הודעה לעיתונות

OTI הישראלית משיקה טבעת כסף שמחליפה את כרטיס האשראי

פריצת דרך בתחום מערכות התשלום הלביש
OTI הישראלית משיקה גאדג׳ט חדשני:
טבעת כסף יוקרתית שמחליפה את כרטיס האשראי

  • הטבעת המעוצבת, המצויידת בטכנולוגיית תשלום מהמתקדמות בעולם, מאפשרת ביצוע תשלום-ללא-מזומן המבוסס פרוטוקול קרבה
  • טכנולוגיית PayEnable שפיתחה החברה, המוטמעת בטבעת, מאפשרת להסב כמעט כל מוצר למכשיר תשלום לביש
  • שוק התשלומים הלבישים צפוי להגיע להיקפים של 500 מיליארד דולר עד שנת 2020.

חברת הפינטק הישראלית (OTI (On Track Innovations Ltd., NASDAQ: OTIV המפתחת ומשווקת פתרונות לתשלומים בטכנולוגיה מבוססת פרוטוקול קרבה(NFC) ופתרונות תשלום ללא מזומנים, השיקה טבעת המאפשרת לעונד אותה, לבצע מגוון תשלומים ולהחליף את הצורך בכרטיס אשראי. הטבעת, העשויה מכסף ומשובצת אבן שוהם, בה מוטמעת טכנולוגיית PayEnable החדשנית שפיתחה OTI במרכז הפיתוח שלה בראש פינה, מפגינה כמה מהחידושים ה׳חמים׳ ביותר בתחום האינטרנט של הדבריםIoT) ), כולל תשלום מאובטח, בקרת תנועה מבוססת gyro והתרעות היישר לטלפון חכם.

הטבעת, שזכתה לשם ״The Ring of Things״, היא דוגמא חיה לרבגוניות של פלטפורמת PayEnable שלOTI שיכולה להפוך חפצים פשוטים להתקני תשלום חכמים ועם זאת, ׳מגניבים׳. בין התעשיות שיכולות להפיק תועלת מהשימוש בטכנולוגיה החדשה נכללות תעשיית התכשיטים, אופנה, רכב, בנקאות, נסיעות, בית חכם ובידור.

שוק התשלומים הלבישים, צפוי לצמוח ב- 177% בשנה החל מ- 2015 ועד 2020, ולהגיע לסך עסקאות של 500 מיליארד דולר בשנה (עפ"י דו״ח Tractica).

"מלהיב לקחת חלק במהפכת האינטרנט של הדברים", אמר מנכ"לOTI , שלומי כהן. "המזעור של טכנולוגיית התשלום שפיתחנו וקלות השילוב שלה באביזרים לבישים אחרים, מתאימים לכל יצרן פריטי הלבשה הרוצה לשדרג את מוצריו כך שישמשו גם כאמצעי לתשלום מאובטח".

PayEnable מפשטת את התהליך המסובך והיקר העומד בפני יצרנים המנסים לשלב במוצריהם את אופציית אמצעי התשלום באופן עצמאי. בשימוש בטכנולוגיה של OTI אף פותר עבורם את הקשיים הטכנולוגיים והרגולטוריים ובכך מהווה פתרון יעיל וזול ליצרנים המעוניינים להיכנס לשוק המחשוב הלביש עם מוצריהם.

מוצרים כדוגמת ה"טבעת של הדברים" יכולים לתמוך במגוון רחב של יישומים, ביניהם, תשלום-ללא-מזומן, מועדוני לקוחות, כרטיסי מתנה ואפילו קידום מכירות בנקודות מכירה ואימות מותגים כנגד זיופים.

בתוך ה"טבעת של הדברים" משולבת פלטפורמת מחשב זעירה, בעלת יכולת זיהוי תנועה מדוייקת, והעברת נתונים גולמיים, או מעובדים בזמן אמת למכשיר חיצוני. הללו מאפשרים לטבעת לתקשר עם מגוון מכשירים חכמים אחרים, דוגמת מכשירי כף יד שונים, טלוויזיות חכמות, מערכות לבישות של מציאות מדומה וכד'. הטכנולוגיה המשולבת בטבעת, מאפשרת בקרת תנועה טבעית וחלקה ויישום בתשלומים, משחקים, כושר ועוד.

בפיתוח הטבעת שילבה OTI כוחות עם חברת DigiSEq הבריטית, שפלטפורמת ההנפקה שלה, מאפשרת ל- OTI שליטה ובקרה מלאה על תהליך הייצור ולוודא שההליך כולו יהיה מאובטח לכל אורכו. השת״פ מאפשר ללקוחות OTI לשלב את הטכנולוגיה החדשה במוצרים שונים במתקני הייצור שלהם, או בחנויות, ולצמצם עלויות תוך גמישות חסרת תקדים בייצור עצמו.

אודות OTI
OTI (Nasdq: OTIV) היא מובילת שוק בתחום הפינטק המפתחת ומשווקת יישומים ופתרונות לתשלומים בפרוטוקול קירבה (Contactless) במגוון תעשיות ושווקים. החברה נחשבת לחלוצה עולמית ביישום מוצרים מבוססי טכנולוגית "תקשורת שדה קרוב" – NFC. החידושים של OTI מיושמים ברחבי העולם ונותנים פתרונות לתשלום-ללא-מזומן, לתשלום בסביבת קרבה, תשלום באמצעות דלקן, תשלומי תחבורה ציבורית, תשלומים במכונות ממכר אוטומטיות, תשלום במסופים לא מאוישים ועוד. OTI משווקת ותומכת באמצעות פריסה עולמית של משרדים אזוריים וחברות שותפות מקומיות.
למידע נוסף: www.otiglobal.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.