שחר דניאל מנכ"ל Safe-T
שחר דניאל מנכ"ל Safe-T
Safe-T
Safe-T
הודעה לעיתונות

שנת 2017 צפויה להניב התקפות חדשות מול מגזרים חדשים

ככל שתחומי המחשוב מתרחבים ונוגעים באספקטים נוספים בחיינו האישיים והעסקיים כך הם הופכים אותנו לפגיעים יותר למתקפות

חברת Safe-T, מובילה ישראלית באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, חוזה כי 2017 תתאפיין ביבול חדש של התקפות חדשות מבוססות נקודות פגיעות ברשתות ארגוניות ובמחשוב הביתי. "ההתקפות החדשות יכוונו מול מגזרים חדשים שזכו עד עתה לשקט יחסי ויותר מכשירי קצה יהיו מאוימים ". אומר שחר דניאל מנכ"ל Safe-T.

עם חזון להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, על ידי הבטחה לזרימה של העבודה עסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר, מצביעה Safe-T על נקודות החולשה החדשות שמתגלות ככל שתחומי המחשוב מתרחבים ונוגעים באספקטים נוספים בחיי ארגונים עסקיים כמו מחשוב ענן או מחשוב נייד או בחיים האישיים כמו התקפות כופר שמחייבות כל אחד מאתנו לנקוט באמצעי הגנה פעילים על מנת להיות מוגנים יותר.

Safe-T חוזה כי בשנת 2017 יהיו:

יותר מתקפות על דואר אלקטרוני בעיקר בשל המחיר הזול ופשטות ההתקפה יחסית לאפשרויות אחרות. בהתקפות אלו אין צורך במומחיות גדולה במיוחד מצד אחד ואין צורך בתחכום וכלי התקפה יקרים מצד שני. אך האפקטיביות מקסימלית. על ידי משלוח מייל פשוט לעובד חברה ניתן לחדור לנבכי הארגון להצפין קבצים קריטיים או להעביר כספים לחשבונות בנק פיקטיביים.

יותר מתקפות על התקנים של האינטרנט של הדברים ( IOT) ככל שיתווספו התקנים חדשים המקושרים לאינטרנט, כך יתרחבו ההתקפות עליהם. המשמעות כפולה: פגיעה גדולה יותר במגזר הביתי ופגיעה משמעותית יותר במגזר התעשייתי שנמצא בעיצומו של תהליך מחשובי מתקדם הכולל חיבור לאינטרנט.

יותר סוגים ומשפחות של מתקפות – לכל מתקפה שמזוהה על ידי הכוחות המגינים מייצרים התוקפים וריאציות וזנים חדשים של מתקפות כך שהפתרונות הקיימים לא תמיד מספיקים להגן בפני הזנים החדשים והמתוחכמים יותר.

יותר מתקפות המשיגות כוח והשפעה על ידי מניפולציה של תהליכים גלובליים כמו בחירות, חקיקה, סקרים ממשלתיים וכדומה.

יותר ארגונים שיטמיעו ארכיטקטורות חדשות לרשתות החיצוניות וגישה לשירותים (Software Defined Perimeter) – ארגונים מבינים שמבנה הרשת והגישה לאפליקציות מהעולם החיצון כבר לא תואם את מצב העולם החדש, כבר אי אפשר לסמוך על הגורמים שניגשים מבחוץ ויש צורך להחביא את הארגון מתוקפים פוטנציאליים.

יותר מודיעין – הכוחות המגינים הבינו כי על מנת להיות יותר אפקטיביים עליהם לשלב אלמנטים של מודיעין (מהלכים ברשתות האפלות) על מנת ללמוד ממקור ראשון כיצד להתגונן.

יותר שתופי פעולה של הכוחות המגינים – מול עוצמת המתקפות ופוטנציאל ההרס הטמון בהם, נראה כי חברות אבטחת המידע והסייבר מגלות כי שתופי פעולה ובריתות אסטרטגים המשתפים במידע אודות מתקפות מעצימים אותן.

יותר קמפיינים למודעות הקוראים לארגונים ולפרטים להתמגן בצורה יעילה וטובה יותר. במרבית ממדינות העולם המודעות מתחילה בארגונים פיננסים תחילה ואחר כך מחלחלת למגזרים נוספים כמו מסחר ותעשיה.

יותר ביטוח חברות הביטוח התחילו לזהות את הפוטנציאל הגלום בסיכונים לארגונים ומגבשות פוליסות ביטוח מיוחדות עבור חברות שצריכות לנהל את הסיכונים שלהם כמו מוסדות פיננסים , חברות טלקום, חברות ממשלתיות וכד'.

Safe-T זכתה בשנת 2016 בשני פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: לכל אחד ממוצריה, כמוצר אבטחת מידע הטוב ביותר; חברת Safe-T הוכרזה כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor של גרטנר.

ל- Safe-T משרדים ומרכז מו"פ בישראל, שלוחות בארה"ב, אסיה, אירופה ואפריקה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.