מפרסם: מועצה מקומית ירוחם
תאריך: 04/01/2017 14:37
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

המועצה המקומית ירוחם ממותגת

הושלם תהליך המיתוג לירוחם

לאחר תהליך חדשני שכלל שיתוף ציבור ,קבוצת מיקוד סקרים וסדנאות הושלם תהליך המיתוג לירוחם.

תהליך המיתוג כלל בחירת הסלוגן 'העתיד פורח במדבר' , בניית לוגו ויצירת שפה אחידה וחדשנית לכלל פעילות המועצה.
המותג ירוחם שיוטמע בכלל פרסומי הרשות טומן בחובו את הרוח החדשה הנושבת בירוחם:הקהילה ,היזמות והמרחבים הפתוחים במדבר הפריחה והצמיחה שהיישוב הדרומי נמצא בה כעת- כל אלה באו לידי ביטוי בתהליך ובמותג הנבחר.

את תהליך המיתוג שהחל באוגוסט 2015 הוביל דובר המועצה מר יניב אפוטה. המיתוג מומן כולו ע"י קרן מיראז ועל הביצוע אמונים משרד הפרסום מקאן ואלי הממוקם במצפה רמון.

מנכלית קרן מיראז' השותפה המרכזית במימון מלא של תהליך המיתוג הגב' נעמה דהן ציינה: "אנו גאים להיות שותפים בתהליך המיתוג של ירוחם שתוצאותיו ודאי יסייעו לחשוף את הקסם הייחודי של העיר וימצבו את ירוחם כעיר חזקה, המציעה איכות חיים, קהילתיות ועוד הזדמנויות רבות ומגוונות"

מיכאל ביטון ראש המועצה סיפר " כאשר נבחרתי לתפקיד החלטתי ראשית לשנות מציאות בירוחם בשלל תחומים ורק לאחר מכן, כאשר ישנם תוצאות בשטח אפשר להתחיל את תהליך מיתוג. לאחר 6 שנים בתפקידי החלטנו לייצר שפה אחידה ליישוב . ירוחם נמצאת בתנופת שיא : בתיירות חינוך, בינוי . ירוחם צומחת דמוגרפית. בני ירוחם ותושבים חדשים מגיעים להתגורר בירוחם. אני מודה לדיויד מיראז ולגב' נעמה דהן על הרוח הגבית, המימון והשותפות רבת השנים לירוחם ותושביה"

מיכל רומי מנכ"לית משותפת במקאן ואלי " אנחנו שמחים להיות חלק מההצלחה שקוראים לה ירוחם ומודים לכלל השותפים "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה מקומית ירוחם.