מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 15/01/2017 16:56
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס יצרה חווית 3D מקצה לקצה לפיתוח השעון החכם Fossil Q

דאסו סיסטמס חשפה את חווית "Fossil Q Watch Experience" המציגה כיצד חברות מוצרי צריכה וקמעונאים יכולים למנף את פלטפורמת 3DEXPERIENCE עם האינטרנט של הדברים, דפוס 3D ופתרונות היי טק נוספים, כדי ליצור חוויות צרכן חדשות בתעשייה המחליפה טרנדים בקצב גבוה.

אוסף של חוויות וירטואליות הציג כיצד פותח השעון החכם Fossil Q של מוצרי הלייף סטייל Fossil Group. ההדגמה המחישה את הדרך בה התאפשר איחוד בין העיצוב של שעון קלאסי קלאסי עם טכנולוגיה חכמה, באמצעות הצגת התכנון הוירטואלי, הפיתוח, ההשקה והמכירה, שמבוססים על פתרונות דאסו סיסטמס.

הפתרון מקצה לקצה כולל את התכנון באמצעות פתרון My Design. באמצעות פתרון מפותח הקונספט הראשוני של השעון בסביבת 3D. הנתונים משמשים כדי ליצור תמונות באיכות גבוהה, אנימציות ותוכן לסביבת מציאות וירטואלית, המציגות את המוצר בסביבת עולם אמיתי, במטרה למצוא ולאמת את העיצוב העמיד והחדשני ביותר. פיתוח מוצר בוצע באמצעות My Collection - סביבה דיגיטלית אחידה ויחידה מחברת לתהליך הפיתוח בין גורמים פנימיים וחיצוניים, משלבת לתוכה את שרשרת האספקה, ומשפרת שקיפות, גמישות ותמיכה בהחלטות, לאורך מחזור חיי השעון.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס תמיכה גם בייצור באמצעות שימוש בפתרון My Production, שמאפשר לאמת את העיצוב וההנדסה של השעון באופן וירטואלי ובאמצעות דפוס 3D, כדי להימנע משינויים יקרים בייצור בשלב מאוחר יותר. אב טיפוס בדפוס 3D של השעון יוצג בדוכן.

המודל הדיגיטלי האחיד מאפשר גם לצרכנים, באמצעות My Retail Theatre, להציג ולסקור מגוון רחב של עיצובים וסגנונות, עם יכולות הצגת 3D באיכות גבוהה. חוויה ויזואלית זו מאפשרת לקמעונאים ליצור נכסי שיווק ומכירות מתוך אותו מודל 3D אשר נוצר במהלך שלב התכנון, ויוצרת אחידות מסרים לרוחב כל נקודות המכירה.

השעון הפיזי הסופי שנמכר ללקוחות הוא עדות לעוצמה של המשכיות דיגיטלית אשר החלה בנתוני תכנון 3D, והמשיכה בפיתוח המוצר ובאב טיפוס מודפס בתלת מימד, ועד לתצוגה מרובת ערוצים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.