מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 06/02/2017 10:02
נושא: אופנה
הראל סקעת נועל נעלי טימברלנד צילום יחצ
הראל סקעת נועל נעלי טימברלנד צילום יחצ
ריהאנה נועלת טימברלנד צילום יחצ חול
ריהאנה נועלת טימברלנד צילום יחצ חול
הודעה לעיתונות

אזעקת טרנד! מגפי Timberland כובשים מחדש את עולם האופנה

שנת 2016 הייתה השנה בה טרנדים חמים מהעבר חזרו אלינו. היו כאלו שחשבנו שכבר נפטרנו מהם אך נשאבנו שוב כמו ילדים קטנים לסוכריות צבעוניות. אז אחרי הקטיפה, הפייטים, שרוולים נפוחים ושלל הנצנצים הגיע הזמן שגם הנעליים הכי היסטריות יחזרו אלינו בצעדי ענק!

אז עם איזה נעליים נתפסו הסלבס הכי גדולים והפאשניסטיות הכי לוהטות? ובכן, אם ציפיתם לנעלי עקב קלאסיות או סניקרס אתם טועים..... מגפי ה- BOOTS של Timberland הם ההימור הנכון לזמן הקרוב!

סיפורם של מגפי ה- BOOTSמתחיל מנעלי ה- YELLOW BOOTSהאייקוניות, אי שם בשנות ה-20 בבוסטון כאשר נתן שוורץ (כן, כן, הוא יהודי) מייסד טימברלנד, התחיל לייצר נעליים במפעל מקומי. חלומו היה לייצר מגפיים עמידים בפני חדירת מים, פריט שלא היה קיים עד אז. את המגפיים הציג לראשונה ב-1979 וזאת לאחר בדיקות וניסויים רבים שאכן הוכיחו כי הנעליים עמידות.

המגפיים החלו את דרכן כנעלי עבודה אך עם השנים הפכו ללהיט היסטרי וסוחף כטרנד עולמי וסימן היכר לאותנטיות ונאמנות למי שאתה. בשנות ה-90 הנעליים שלטו בעולם האופנה. מאז, ה-BOOTS הרחיבו את הליין וכעת ניתן למצוא אותם במגוון צבעים ומבחר דגמים בהשראתם. עם תחילת שנת 2017 הן עושות קאמבאק ובענק! ניתן לראות שוב הרבה ראפרים, זמרים, מעצבי אופנה, מובילי דעת קהל, סטייליסטים ומגוון סלבס אשר אימצו את 'נעלי העבודה' והפכו אותן לסמל מובהק לאופנתיות ושיקיות.

בין הסלבס שנתפסו רק בחודש האחרון עם נעלי טימברלנד: ג'סטין ביבר, ריהאנה, משפחת קרדשיאן: קיילי, קלואי, קריס, סקוט, קניה ואפילו נורת'י הקטנה, ג'יי זי, קארה דלווין ועוד.

בארצנו הקטנטונת נצפו החודש: הראל סקעת ובן זוגו עידן רול, טל מוסרי, שי מיקה, אדריאנו חאובל, מייקל לואיס, אוריאל יקותיאל, דורון מטלון, מרינה קבישר בלוק תואם עם בתה הקטנה, אדל בספלוב, אינה בקלמן ועוד.

כיום, ניתן להשיג את המגפיים במגוון צבעים רחב כמו: צהוב, חום, סגול, ורוד, אדום, שילובי צבעים ועוד. ומתוך דגם זה נוצרו דגמים בהשראתם: BOOTS עם עקבי רוקי, שילובי פרווה, מגפיים עד הברך ועוד.

אז מה ה- BOOTS שלכם? 

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.