מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 06/02/2017 13:03
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

חברת הרכבות השוויצרית (SBB) הטמיעה פלטפורמת Red Hat OpenShift Container להאצת החדשנות

SBB משפרת את חוויית משתמשי הרכבת, משיקה מהר יותר יישומים חדשים לשוק, ומפחיתה עלויות עם פלטפורמת Red Hat OpenShift Container

רד האט(Red Hat) - הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי חברת הרכבות הלאומית של שוויץ - SBB, הטמיעה את פלטפורמת Red Hat OpenShift Container כאבן הפינה של תכנית חדשנות ה- IT שלה.
SBB יצרה עםRed Hat OpenShift Container Platform , פלטפורמה בעלת יכולת גידול וזריזה יותר עבור פיתוח היישומים שלה. החברה היא מספקת שירותים חדשים, יישום אפליקציות מובייל ומאפשרת נגישות למידע מעודכן, כדי לשרת טוב יותר למאות מיליוני נוסעים ברכבות שלה בכל שנה.

SBBשהוקמה בשנת 1902, היא לא רק חברת הנסיעות ותחבורה הגדולה ביותר בשוויץ, אלא גם בין המעסיקים הגדולים בארץ זאת. פעילות SBB כוללת ארבע חטיבות - תנועת נוסעים, מטענים, תשתיות, ונדל"ן. בשנת 2015 הסיעה הרשת של SBB הכוללת כ- 10,500 רכבות, יותר מ- 50 מיליון טון מטענים, ויותר מ- 440 מיליון נוסעים בין 794 תחנות.

כשחברת הרכבות התחייבה לתכנית חדשנות ה- IT שלה, היא החליטה להטמיע פלטפורמת IT מודרנית וגמישה, שתוכל למקם אותה בעמדה מובילה לניצול הזדמנויות שיש בדיגיטל, ולסייע לעמוד טוב יותר בציפיות הגדלות של לקוחות בתחומים אלה.

ארכיטקטורות מבוססות-קונטיינר מספקות גמישות לעומת תשתית מונוליטית מסורתית, מאחר שהיישומים ארוזים לתוך קונטיינר המכיל רק רכיבי מערכת הפעלה הנדרשים. הפתרון מגדיל גמישות וניידות, מאפשר יכולת גידול מוגברת עם העלייה בדרישות עסקיות והשימושיות ביישומים. בהכירה ביתרונות שמציעה פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, בחרה בה SBB כבסיס של פלטפורמת הIT - המודרנית שלה.

Red Hat OpenShift Container מספקת פלטפורמה מאובטחת ויציבה לפריסות מבוססות-קונטיינרים בלי להקריב השקעות קיימות ב-IT, מה שמאפשר דו קיום בין יישומים קריטיים מסורתיים לצד יישומים חדשים שפותחו עבור הענן ויישומים מבוססי-קונטיינר.

היום יש 300 משתמשים בפלטפורמה ב- SBB , עם יותר מ- 900 קונטיינרים בשירות וכ- 400 פריסות מדי יום. לאפליקציית Mobile SBB יש כבר יותר מ- 7.5 מיליון הורדות מאז השקתה, והגרסה האחרונה משכה יותר משלושה מיליון משתמשים קבועים. היישומון, הבנוי על פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, מאפשר ללקוחות לקנות כרטיסים ולגשת ללוחות זמנים על מסך מגע, לקבל בזמן אמת מידע על זמני הגעה ויציאה של רכבות, ולקבל בדחיפה הודעות ותזכורות לנסיעות מחברת הרכבות.

מבחינתSBB , יתרונות עיקריים של הפתרון החדש כולל יציבות ועמידה בפני תקלות. הפלטפורמה החדשה מבוססת הקונטיינרים לא רק סיפקה ל- SBB פלטפורמתIT מודרנית ליצירת היצע דיגיטלי חדש, אלא גם הביאה ליתרונות מוחשיים באופן עבודתם של המפתחים, שכמו צוותי התפעול מסוגלים לפעול באופן עצמאי. נושא זה מאפשר לחברה להשיג יותר אג'יליות ומהירות בפיתוח היישומים שלה. עם פלטפורמת Red Hat OpenShift Container ניתן לבצע שינויים ברכיבים ספציפיים של המערכת תוך כדי פעולה, בלי לפגוע ביציבות ובתפקוד של המערכת הכוללת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.