משתלת חוות הנוער הציוני
משתלת חוות הנוער הציוני
שתילים לרגל ט"ו בשבט במשתלת חוות הנוער הציוני בירושלים
שתילים לרגל ט"ו בשבט במשתלת חוות הנוער הציוני בירושלים
הודעה לעיתונות

המשתלה בחוות הנוער הציוני מציעה מגוון רחב של צמחים במחירים מוזלים לציבור הרחב לרגל ט"ו בשבט

לרגל ט"ו בשבט מציעה משתלת חוות הנוער הציוני סוגים רבים של צמחי עונה, צמחים רב שנתיים, מטפסים, עצים, שיחים ועציצים במחירים מוזלים לציבור הרחב.

המשתלה של חוות הנוער הציוני, הפועלת למעלה משישים שנה היא משתלה יצרנית עם אופי וצביון מדעי ומחקרי והיא משמשת כמעבדה חקלאית לעשרות תלמידי חוות הנוער הציוני העוסקים גם במחקר ופיתוח חקלאי ואקדמי.

במשתלה של חוות הנוער הציוני ובגן הירק הצמוד אליו התלמידים מתנסים בעבודה חקלאית ואקדמית לאורך כל השנה. התלמידים מבצעים גם עבודות חקר כמו ביוטופ ואגרוטופ ועבודות ברמה של 5 יחידות לימוד. כך למשל חקר תלמיד מה סוג המים העדיף לגידול סחלבים – מי גשם, מי ברז או מים רכים. היה צפוי שמי גשם יהיו הטובים ביותר, אלא שהתוצאות לימדו שמים רכים טובים מהם. אחד מתוצאות המחקר היתה שזיהום האוויר הקיים בעיר משפיע משמעותית על איכות מי הגשם. מסקנה נוספת היא שיש לבצע את אותו ניסוי באזור כפרי ולהשוות תוצאות שני הניסויים.

המכירה במשתלה עוזרת לכסות את ההוצאות הכרוכות בביצוע עבודות חקר כאלה ובפעילות חינוכית שוטפת המתקיימת בחוות הנוער הציוני. במקביל מתקיימים במשתלה פרויקטים בתחומי איכות הסביבה, פרויקט של חקלאות אורגנית וחקלאות עירונית, כמו גם שיתופי פעולה חינוכיים ומחקריים.

מהמשתלה ממליצים לרכוש לרגל ט"ו בשבט צמחי עונה הפורחים עתה ובהם אמנון ותמר, לוע הארי, לובליה, רקפת ועוד.

המשתלה נמצאת ברחוב בן בבא 1. טלפון: 02-6491943.

שעות פתיחה בימים א' – ה': 08:00 – 16:00 , בימי שישי מ- 08:00 – 13:00.

יחסי ציבור, יצחק רביחיא : 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.