מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 16/02/2017 10:51
נושא: צרכנות
TM-T88VI iHub
TM-T88VI iHub
הודעה לעיתונות

Epson מרחיבה את קו המדפסות המיועדות לנקודות מכירה (POS)

TM-T88VI iHub מציעה מגוון רחב של אפשרויות קישוריות חוטית ואלחוטית, לרבות
שירותי POS באמצעות מכשירים ניידים, אינטרנט ומחשבים אישיים. המדפסת אידיאלית לבעלי חנויות, ברים ומסעדות הרוצים לפתח דרכים חדשות ליצירת אינטראקציה עם לקוחות

החדשה כוללת אפשרויות קישוריות לטובת התקנה וטעינה של ציוד היקפי והיא מיועדת לפעול הן עם מערכות לנקודות מכירה (POS) מסורתיות מבוססות PC, והן עם הגדרות אינטרנט ומכשירים ניידים שהפופולריות שלהם הולכת וגדלה. המדפסת אידיאלית לבעלי חנויות, ברים ומסעדות הרוצים לפתח דרכים חדשות ליצירת אינטראקציה עם לקוחות, וגם למי שמעוניינים רק לנהל פעילות משולבת או מסורתית.

לדברי דניאל בן מויאל, מנהל תחום LFP & BS באפסון ישראל, "TM-T88VI iHub מציעה מגוון דרכים לחיבור מכשירים. ״עם היכולת ל׳דו-קיום׳ בקישוריות אינטרנט, מחשבי טאבלט ומחשבי PC, אין למעשה חלופה אחרת בשוק היכולה להציע לקמעונאים, למסעדות ולברים מגוון כזה של אפשרויות להפעלת נקודות מכירה (POS) בדרך הרצויה להם".

נוסף על הרב-תכליתיות, הדגם TM-T88VI iHub מציע ביצועים נמרשימים, עם מהירות הדפסה של עד 350 מ"מ/שנייה ועם האמינות המוכחת של Epson. הפונקציה להזנת נייר אחורית מסייעת לחסוך בנייר ללא השפעה על הביצועים, ולצמצם הוצאות הפעלה ובזבוז נייר.

פונקציונליות ה- Server Direct Print מאפשרת ל- TM-T88VI iHub להדפיס ישירות משרת אינטרנט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.