טוביה בר-לב, מנכ"ל אקטליס נטוורקס
טוביה בר-לב, מנכ"ל אקטליס נטוורקס
הודעה לעיתונות

פרונטייר קומיוניקשיין בוחרת במגברי הקו החדשים של אקטליס לקשר את אמריקה הלא מקושרת

מגברי הקו החדשים של אקטליס מאפשרים פריסת שירותים רחבי סרט בקצבים של 0Mbps-20Mbp1 , במסגרת תוכנית "לחבר את אמריקה" של הממשל הפדרלי לאוכלוסיות נרחבות, שעד היום היו מחוץ לטווח

מוצר - ABA 3.0 של אקטליס נטוורקס, ספקית גלובלית מובילה להאצת פתרונות פס רחב על גבי תשתיות היברידיות של סיבים ונחושת, אושר לשימוש ע"י פרונטייר קומוניקשיין. האישור נועד להרחיב את טווח הכיסוי של שירותים רחבי-סרט בקצבים של 10-20Mbps, במסגרת תוכנית Connect America Fund, שבה הקצה הממשל הפדרלי שני מלייארד דולר, כדי לקשר אוכלוסיות נרחבות שאין להן כיסוי של שירותים רחבי סרט עד היום. מגברי הקו האלה הינם הינו הדור השלישי במשפחת מגברי הקו של אקטליס, הם פותחו במיוחד על מנת להרחיב משמעותית את הפריסה, ואת קצבי השירותים בפס רחב , בהתאמה לדרישות הממשל.

מארק דיוויס, ארכיטקט רשתות בכיר בחברת פרונטייר, אומר: "פרונטייר קומוניקיישין התקינה כבר בהצלחה אלפי יחידות מהדור השני של מגברי הקו לפס-רחב של אקטליס. מוצרים אלה מספקים שירותים מתקדמים ללקוחותינו. הדור השלישי של מגברי הקו של אקטליס יאפשרו לנו לתת מענה הולם לשירותי ה- CAF על פי דרישות הממשל, ולהגיע גם לקוחות שקודם לכן היו מחוץ לטווח הכיסוי, תוך צמצום משמעותי בעליות בהשוואה להרחבת הפריסה ע"י שדרוג התשתיות.

טוביה בר-לב, ממייסדי אקטליס ומנכ"ל החברה, אומר: "ה-ABA 3.0 הינו מוצר חדש במסגרת משפחת מגברי הקו לפס רחב של אקטליס. משפחת מוצרים זו מאפשרת להגדיל עד פי 3 את כמות הלקוחות ואזורי הכיסוי לשירותי Data ו- , IPTVבאופן שאינו דורש השקעות כבדות בשידרוג התשתיות. מגברי הקו של אקטליס מוזנים בהספקים נמוכים ביותר מקווי התקשורת עצמם, אותם קווי הנחושת המספקים את השירותים, ללא צורך באספקת מתח נפרדת, ועובדים בתאום מלא עם טכנולוגית ה- Vectoring, על מנת לספק שירותים מהירים ומתקדמים. מוצרים אלה הוכיחו את עצמם באלפי התקנות, ועזרו לעשרות מלקוחות הטלקום שלנו לתת מענה הולם ומיידי לדרישות לרוחבי סרט גבוהים יותר בעלות נמוכה ותוך הגעה לכיסויי של כ-100% ממשתמשי הקצה".

קו מוצרי ההגבר של אקטליס כולל מוצרים על בסיס טכנולוגיות ה- ADSL וה-VDSL ואפשרויות התקנה מגוונות לתמיכה בשניים, ארבעה, ועד עשרים וארבעה קווים/לקוחות בהתאם לתרחישי רשת שונים. מוצרים אלו מוזנים באמצעות המתח הזורם על גבי הקווים ובכך מפשטים בצורה משמעותית ומוזילים את עלוייות ההתקנה ועלויות השימוש המצטברות במוצר לטווח הארוך. מגברי הקו של אקטליס עובדים בתאום מלא עם כל מוצרי ה- DSLAM ומוצרי הקצה הקיימים בשוק תוך תמיכה ב- Vectoring ו- Bonding לשם העצמה נוספת בקצבי השירותים וטווח הכיסוי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.