מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 20/02/2017 14:21
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

קבוצת Mobility PRO משיקה את פעילות AVANAN ישראל

AVANAN מספק ללקוחותיו אבטחת מידע בענן בעזרת פתרונות האבטחה המובילים בעולם

קבוצת Mobility PRO, המתמחה בתחום שיווק ויישום פתרונות אבטחה וניידות עסקית לארגונים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הסטרטאפ פורץ הדרך AVANAN, המאפשר ללקוחותיו ליישם ולנהל בקלות את פתרונות אבטחת המידע לתשתיות הענן שברשותם, וזאת ממגוון הפתרונות המובילים בעולם. במסגרת הפעילות קבוצת Mobility PRO תייצג, תשווק ותתמוך בפתרון של AVANAN בישראל.

הפתרון של AVANAN, שנוסדה ב-2014 על ידי מייסדים ישראלים מנוסים בתחום אבטחת המידע, מתאים את פתרונות האבטחה המובילים בעולם כגון צ'ק פוינט, פאלו אלטו נטוורקס, קספרסקי ועוד לפתרונות הענן של הארגון. בלחיצה אחת יכולים לקוחות AVANAN לבחור באיזה מוצר אבטחה ובכמה שכבות אבטחה ברצונם להשתמש. הפתרון מספק ללקוחות מרכז בקרה אחוד לכלל הפתרונות שבחר, בעזרתו הם יכולים לבצע פעולות אבטחה באופן אוטומטי או ידני. הפתרון של AVANAN מאפשר ללקוחות לנהל את השימוש ואבטחת המידע במעבר מפתרון המוטמע אצלהם On Premise לתשתית חדשה או מורחבת בענן.

דודו אדי, מנכ"ל קבוצת Mobility PRO : "הפתרון המהפכני של AVANAN פותר הרבה כאבי ראש לארגונים המעוניינים לעבור לענן ולשמר את רמת אבטחת המידע הקיימת כיום.
AVANAN חוסכת לארגונים כסף רב על ידי ניוד שקוף לארגון מבחינת רישוי, שימושיות ורמת אבטחת המידע.

אודות Mobility PRO
קבוצת Mobility PRO מתמחה בהפצה ויישום פתרונות בתחום האבטחה והניידות העסקית. החברה מייצגת פתרונות בינלאומיים ייחודיים ומובילים המספקים מענה לנושאים כגון: ניהול מכשירים ניידים בארגון (Enterprise Mobility Management ), אחסון ושיתוף קבצים מאובטח והיברידי, אבטחת מידע וסייבר, זיהוי ישויות, ניהול גישה, פתרונות נגישות לווב ולמובייל ועוד. בין הפתרונות המיוצגים בחברה: MaaS360 של IBM, AirPatrol, Egnyte, Ping Identity ואחרים. מלבד ייצוג פתרונות מבצעת Mobility PRO פרוייקטים רחבי היקף בארגונים הגדולים והמובילים בישראל הן באמצעות הצוות בישראל והן באמצעות שירותי Off Shore.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.