מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 24/02/2017 20:04
נושא: ספורט
נועה מינצקר. באדיבות איגוד הג׳ודו
נועה מינצקר. באדיבות איגוד הג׳ודו
שני הרשקו ונועה מינצקר. באדיבות איגוד הג׳ודו
שני הרשקו ונועה מינצקר. באדיבות איגוד הג׳ודו
הודעה לעיתונות

שתי מדליות לנבחרת ישראל בג׳ודו בגראנד פרי בגרמניה

2 מדליות ו-2 מקומות 5 לנבחרת ישראל בג'ודו ביום הראשון של גראנד פרי דיסלדורף בגרמניה.

נבחרת ישראל בג׳ודו פתחה בצורה מצוינת את היום הראשון בגרנד פרי בדיסלדורף כאשר נועה מניצקר בין הנשים וטל פליקר בין הגברים זכו במדליות הארד. נועה מינצקר הצעירה במדליית הארד י במשקל של עד 48 ק"ג, טל פליקר זכה במדליית הארד במשקל של עד 66 ק"ג.

בקרב השני על הארד באותו משקל נוצח ברוך שמיאלוב על ידי כמאל קהן מגמאדוב הרוסי וסיים את התחרות עם הישג במקום החמישי.

בנוסף, גם הספורטאית גילי כהן נוצחה ע"י בקרב על הארד במשקל עד 52 ק"ג ליפנית האשימי וסיימה חמישית.

נועה מינצקר פתחה את יום הקרבות בסיבוב השני שם גברה על קימברלי רינקס הבריטית, והמשיכה בניצחון על מאלודי וואוגרני הצרפתייה ברבע הגמר. בחצי הגמר נעצרה מינצקר ונוצחה ע"י פונה טונקי היפנית ומכאן עברה להתמודדות בקרב על מדליית הארד, שם גברה על מיליקה ניקוליץ הסרבית ביתרון וואזרי וסיימה עם מדליית ארד יוקרתית עבורה ועבור נבחרת הנשים.

מינצקר הנרגשת אמרה בסיום: "שמחה ומאושרת על הזכיה במדליה חשובה, זו תמורה על העבודה הקשה והמקצועית בנבחרת הנשים. אני רוצה להודות לכל הצוות שמלווה אותי ומשקיע בי מידי יום."

שני הרשקו, המאמן הלאומי של הנשים אמר בסיום: "עברנו יום תחרות ארוך ומתיש באחת מתחרויות הג'ודו היוקרתיות בסבב העולמי, שמח שחזרנו עם מדליה חשובה מאוד של נועה ומקום חמישי (של גילי כהן) ושביעי (שירה ראשוני). נועה עושה עוד צעד חשוב מאוד לכיוון הטופ העולמי."

טל פליקר פתח את הסיבוב הראשון בניצחון על מרסלו פוצ'יטה מברזיל, בסיבוב השני גבר על דאוודורג' המונגולי וברבע הגמר ניצח את דניס ויירו ממולדובה. בחצי הגמר נעצר פליקר אצל מגראשווילי הגיאורגי ומכאן, עבר להתמודדות על מדליית הארד שם, גבר על סרגיי אולינצ'יץ הפורטוגלי בזכות יתרון שני וואזרי.

אורן סמדג'ה מאמן נבחרת אמר בסיום: ״הישג חשוב לטל שמסמן את דרכו קדימה. כל הנבחרת עושה צעדים מקצועיים חשובים וחיוביים ואנחנו נמשיך לשמור על הדרך המקצועית שלנו״.

יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי: ״שבוע אחרי שבוע אנחנו מביאים השגים ומוכיחים שבג׳ודו אין השגים חד פעמיים אלא דרך מתמשכת של עבודה מקצועית ועמוקה בכל הגילאים. כך אנחנו מביאים השגים ויוצרים המשכיות״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.