מפרסם: Ms comms
תאריך: 14/03/2017 10:06
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

קיידנס מכריזה על שיתוף פעולה עם Alango Technologies הישראלית

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מכריזה על שיתוף פעולה עם Alango Technologies הישראלית, ספקית מובילה של טכנולוגיות לשיפור קול ושמע. החברות ישתפו פעולה במטרה לספק את ה-VCP (חבילות תקשורת קולית) וה-VEP (חבילות שיפור קול) החדשות ביותר של אלאנגו עבור מעבדי ה-HiFi DSP של Cadence Tensilica המיועדים ליישומי שמע, קול ודיבור.

ה-VCP של אלאנגו היא חבילת תוכנה אוניברסלית של טכנולוגיות עיבוד אותות דיגיטליים עבור יישומי קול. החבילה מאפשרת תקשורת דו-כיוונית ונטולת רעשים איכותית עם טלפונים סלולריים, ערכות דיבורית לרכב, רמקולים ואוזניות בלוטות', התקנים המופעלים על ידי קול, מערכות אינטרקום תעשייתיות וסוגים נוספים של מסופי קול. ה-VET כולל שורה של טכנולוגיות תוכנה המורכבת ממערך מיקרופונים עם עיצוב אלומה וביטול רעשים, התומך בשיפור זיהוי דיבור עם טווח מרחק מוגדל עבור מוצרי הבית החכם, טלפונים סלולריים ויישומים נשלטי קול ברכב. ניתן לבנות את תצורת המערך ממיקרופון אחד ועד 16 מיקרופונים, תלוי בסוג השימוש ובמשאבי המחשוב הזמינים. ה-VCP8 וה-VEP הותאמו לפעול ביעילות על ה-HiFi DSPs והם מאופיינים בהשהייה נמוכה (TX/RX), גודל קוד קטן ועומס נמוך על המעבד.
"מעבדי ה-HiFi DSP מבית קיידנס הם פלטפורמה אידיאלית עבור טכנולוגיות עיבוד הקול שלנו", אומר ד"ר אלכסנדר גולדין, מנכ"ל אלאנגו. "היעילות של ארכיטקטורת ה-HiFi, היכולות, וקלות השימוש בכלי התוכנה של ה-HiFi אפשרו לאלאנגו לתמוך במהירות בלקוחותיה עם יישום המאופיין בזיכרון ותדר עבודה נמוכים במיוחד".

"מעבד ה-HiFi DSP משמש היום במוצרי סלולר, PC, רכב ועזרים דיגיטליים שבהם עיבוד הקול הוא תכונה חיונית", אומר לארי פריזווארה, מנהל קבוצת שיווק Audio/Voic IP בקיידנס. "המוצרים לשיפור תקשורת וקול של אלאנגו מאפשרים ללקוחות המשותפים של שתי החברות להשיג חווית משתמש יוצאת מין הכלל ביישומים הללו".

מעבדי ה-HiFi של Tensilica הם בשימוש הנרחב ביותר בתחומי השמע, הקול והדיבור, עם תמיכה של למעלה מ-200 חבילות תוכנה מוכחות, יותר מ-85 שותפי תוכנה בתכנית שותף ™ XTensions Tensilica ולמעלה מ-75 חברות מוליכים למחצה ויצרני OEM מהמעלה הראשונה שבחרו להשתמש במעבדי ה- HiFi במוצריהם.

Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.
http://www.cadence.com/il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.