ראש עיריית יבנה והתלמידה יהלי לוי. צילום עמרם כהן
ראש עיריית יבנה והתלמידה יהלי לוי. צילום עמרם כהן
הודעה לעיתונות

בהצלחה ליהלי לוי בתחרות הנואם הצעיר

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי אירח השבוע בלשכתו את יהלי לוי, תלמידת כיתה ו' בבית הספר 'רמות ויצמן' שזכתה במקום הראשון בגמר תחרות "הנואם הצעיר" המחוזית לכיתות ה'-ו' של מועדוני רוטרי. יהלי תייצג את העיר בתחרות הגמר הארצית שתתקיים ביום חמישי, 16.3.17 בלוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי שוחח עם יהלי, התרשם מיכולותיה הגבוהות ושמע על החלטתה להתמודד בתחרות הנואם הצעיר. יהלי סיפרה לראש העיר על לימודיה בבית הספר, השתתפותה בתכנית הגישור שמובילה העירייה בקרב תלמידים, מורים והורים ואמרה כי נאומה במסגרת התחרות הארצית עתיד לעסוק ''בדרכים למניעת אלימות בבתי ספר''. בנוסף שמע ראש העיר על היותה של יהלי תלמידה וספורטאית מצטיינת במסגרת פרויקט 'אתנה' לבנות וכדורסלנית מוכשרת בקבוצת הקט-סל של אליצור יבנה.

בתחרות 'הנואם הצעיר' באים לידי ביטוי יכולותיהם של הנואמים, כושר הביטוי והדיבור, הבעת רעיון באופן מובנה, רהוט ובזמן קצוב, עידוד וקידום השפה העברית ועוד.

גוב-ארי איחל ליהלי הצלחה בתחרות, הדגיש בפניה כי מבחינתו עצם ההעפלתה לשלב הסופי הוא הישג מכובד מאד והעניק לה את האלבום 'יבנה בירוק' המספר את סיפורה של העיר.

"יהלי הינה תלמידה ברוכת כשרונות ואין לי ספק ביכולתה להצליח גם בשלב הגמר הארצי", אמר ראש העיר, צבי גוב-ארי והוסיף כי "מערכת החינוך העירונית מפתחת תכניות אשר נועדו בין היתר לקדם את תרבות הדיבור והדיון ולשפר את אופן הביטוי ובשפה נכונה בקרב בני הנוער".

יהלי תשתתף בתחרות הגמר הארצית אותה מארגן רוטרי ישראל אשר תתקיים ב- 16.3.17 באשכול הפיס בלוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית יבנה.