מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 15/03/2017 11:35
עדכון: 20/03/2017 15:21
נושא: בנקאות, שוק ההון וביטוח, בריאות, כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

חברת Boston Biomedical Associates (BBA) מודיעה על הקמת BBA בע"מ וממנה את תמי עבודי ועדי ריכטר למנכ"ל משותף של המשרד בישר

מרלבורו, מסצ'וסטס, 16 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE):

Boston Biomedical Associates (BBA), חברת מחקרים קליניים וייעוץ ממרלבורו, מסצ'וסטס, הודיעה על פתיחת הסניף הישראלי, BBA בע"מ. תמי עבודי ועדי ריכטר מונו למנכ"ל משותף של החברה. כמו כן, תמי עבודי היא מנהלת הפיתוח הקליני ועדי ריכטר המנהלת המשפטית של BBA בע"מ.

"פתיחת הסניף בישראל תאפשר לנו לתת מענה ללקוחות החברה הישראלים באופן יעיל יותר, בתקופה בה ענפי הביוטק והטכנולוגיות הרפואיות במדינה ממשיכים לשגשג", ציינה דר' לורן בייקר, הנשיאה והמנכ"ל של BBA. "החברה ממשיכה לתמוך בלקוחותינו ברחבי העולם בעריכת מחקרים קליניים בינ"ל. הקמת המשרד מרחיבה את השירותים הנוכחיים שלנו ללקוחותינו העורכים מחקרים בישראל ובאזורים נוספים בעולם. אנו שמחים על הצטרפותן של תמי ועדי ל-BBA. המומחיות של תמי ברגולציה ובפיתוח הקליני של מוצרים רפואיים והמומחיות של עדי כחברה בלשכות עורכי הדין של ניו יורק ושל ישראל, הינן נכס משמעותי לכל לקוחותינו. אנו מצפים לעמידתן בראש הצוות של BBA בע"מ", הוסיפה בייקר.

בתפקידה החדש ב BBA, תמי עבודי תוביל את החברה במתן תמיכה ללקוחות המנסים לקבל אישורי שיווק ומכירות למוצרים שלהם בישראל, אירופה, אסיה וארה"ב. תמי תסייע בהקמת צוות מוביל של מומחים בתחומי המחקר הקליני, הרגולציה והפיתוח הטכנולוגי עבור חברות ביו-רפואה המפתחות טכנולוגיות ותרפיות חדשות.

תמי עובדת בתחום המחקר הקליני מעל 22 שנים כחברת הנהלה בחברות מכשור רפואי וכיועצת בתחום והניסויים הקליניים והרגולציה. היא בעלת ניסיון נרחב בפיתוח תכניות מחקר רפואי, ייעוץ אסטרטגי, הגשות רגולטוריות, הקמת מערכות איכות, ותקשורת עם הגופים האחראים על אישורי מוצרים במקומות שונים בעולם, כולל ישראל, אירופה, אסיה, ארה"ב ואוסטרליה. "חברת BBA ידועה בארה"ב ובישראל כמובילת דעה וכנותנת מענה קליני-רגולטורי-טכנולוגי כולל. החברות הביו רפואיות איתן אנו עובדים, פועלות מול גופים רגולטוריים על מנת לקבל אישורים לתרפיות חדשניות או לשינויים בטכנולוגיות ותרפיות קיימות. אני שמחה להצטרף לצוות של BBA, קולגות וחברים עימם אני עובדת מעל 20 שנה". תמי הוסיפה, "אני נרגשת מההזדמנות לסייע בהרחבת רשת המומחים אותה בנינו לאורך השנים, ומצפה לסייע ללקוחותינו בקבלת אישורי שיווק ומכירות במדינות שונות בעולם, בדרך יעילה ומהירה. הצוות הנרחב בישראל וארה"ב מאפשר ל BBA לעבוד כשותפים של לקוחותינו באקלים רגולטורי דינמי, המשתנה משמעותית בשנים האחרונות".

עדי ריכטר עובדת כעו"ד המתמחה בתחומי המשפט הנוגעים לחברות בינלאומיות ולשיווק, תוך דגש על חברות הייטק וביוטק, מזה כ 20 שנה. הניסיון הנרחב של עדי כולל תחומים כגון קניין רוחני, והסכמי מחקר קליני עם גופים שונים, בין היתר מרכזים רפואיים בישראל, ארה"ב, אירופה וקנדה. "אני מצפה לסייע ללקוחות של BBA במתן מענה לנושאים משפטיים הנוגעים בתחומי המחקר הקליני, הרגולציה והשיווק של מוצריהן. אני מאמינה שהניסיון הנרחב שלי בתחומים הנ"ל ייתן ערך מוסף משמעותי לחברות עימן אנו עובדים".

BBA משמשת כשותף אסטרטגי לחברות טכנולוגיה וביו-רפואה ועובדת איתן לאורך חיי המוצר, החל משלב הפיתוח דרך המחקר ועד לשיווק המוצרים. כמו כן BBA פועלת כ CRO מוביל וידועה בגישה הכוללת שלה, המסייעת בתהליך המורכב של תכנון, תפעול וסיכום מחקרים קליניים.

למידע נוסף, בקרו באתר שלנו, www.boston-biomedical.com, או צרו קשר עם מאק רובי, מנהל פיתוח עסקי בחברת BBA:
במייל [email protected], או בטלפון 1508-351-8632+

אנשי קשר

Boston Biomedical Associates
Mack Rubley, PhD, +1 (508) 691-7041 (direct)
סמנ"כל פיתוח עסקי
נייד: 808-3494 (702) 1 +
[email protected]

מקור: Boston Biomedical Associates

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170314006439/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.