הודעה לעיתונות

Active Implants מקבלת את המנה הראשונה של מימון הון עצמי בסך 40 מיליון דולר

חברת השתלים האורתופדיים ממשיכה בניסויים הקליניים של המניסקוס המלאכותי הראשון

ממפיס, טנסי, 16 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE) :

Active Implants, LLC, חברה שמפתחת פתרונות של שתלים אורתופדיים, הודיעה היום שהשלימה את המנה הראשונה בסך 10 מיליון דולר של מימון בסך 40 מיליון דולר באמצעות יחידות מסוג D. המימון יכלול 30 מיליון דולר מהמשקיעה בפעם הראשונה LS Health Science Partners, L.P., ועוד 10 מיליון דולר שיתרמו משקיעים קיימים.

"ההשקעה משקפת את ההתלהבות שלנו מהטכנולוגיה NUsurface והפוטנציאל שלה למלא צורך גדול שלא נענה בשוק", אמר היינס מוריס, שותף מנהל של LS Health Science Partners. "אנחנו שמחים להשתתף בהזרמת ההון החדשה הזאת כדי לעזור לחברה לעבור את השלב החשוב הזה של פיתוח המוצר".

השקעה ראשונה של 10 מיליון דולר התקבלה מ-LS Health Science Partners, ו-30 מיליון הדולרים הנותרים יגיעו במנות. החברה מתכוונת להשתמש בכסף כדי להמשיך לממן שני ניסויים קליניים של שתל המניסקוס NUsurface® - טיפול מחקרי לחולים עם כאב ברכיים מתמיד אחרי ניתוח מניסקוס מדיאלי.

"שלב גיוס המשתתפים לניסויים הקליניים SUN ו-VENUS של שתל המניסקוס שלנו NUsurface מתבצע טוב מאוד, ואנחנו מצפים לסיים את ההרשמה עד סוף השנה", אמר טד דייוויס, נשיא ומנכ"ל Active Implants. "ההשקעה הנוספת הזאת תאפשר לנו להמשיך בתוכניות המחקר והפיתוח הקליני שלנו כשאנחנו מתקדמים ועובדים על הבאת המניסקוס המלאכותי הראשון לשוק".

אודות פגיעות מניסקוס

היכולת של מניסקוס שנפגע לרפא את עצמו מאוד מוגבלת, וזה יכול בסופו של דבר להביא לניתוח החלפת ברך. לפי הערכה בין 700,000 ליותר ממיליון ניתוחים ארתרוסקופיים להוצאה חלקית של המניסקוס מבוצעים בשנה בארה"ב, עם עלויות רפואיות ישירות שנתיות שמוערכות ב-4 מיליארד דולר. Active Implants מעריכה שבארה"ב לבדה יותר מ-130,000 מנותחי הוצאת מניסקוס בשנה יהיו מועמדים מתאימים לשתל המניסקוס

אודות שתל המניסקוס NUsurface

שתל המניסקוס NUsurface הוא טיפול מחקרי לחולים עם כאב ברכיים מתמיד אחרי ניתוח מניסקוס מדיאלי. הוא עשוי מפולימר בדרגה רפואית ובגלל החומרים הייחודיים שלו, המבנה המורכב והעיצוב, לא מצריך קיבוע לרקמות עצם או לרקמות רכות. שתל המניסקוס NUsurface מחקה את התפקוד של המניסקוס הטבעי ומפזר מחדש עומסים שמועברים במיפרק הברך. ניסויים קליניים מתבצעים בארה"ב, אירופה וישראל כדי לוודא את הבטיחות והיעילות של שתל המניסקוס NUsurface, שמשתמשים בו באירופה עם אישור CE מאז 2008 ובישראל מאז 2011.

אודות Active Implants

Active Implants LLC מפתחת פתרונות של שתלים אורתופדיים שמשלימים את הביו-מכניקה הטבעית של מערכת השרירים- שלד, ועוזרים לחולים לשמור על אורח חיים פעיל או לחזור לאורח חיים פעיל. Active Implants היא חברה פרטית עם מטה בממפיס, טנסי. המשרדים האירופאים נמצאים בדריברכן, הולנד, עם מרכז מו"פ בנתניה, ישראל. למידע נוסף, בקרו באתר www.activeimplants.com.

זהירות התקן מחקרי. מוגבל על ידי חוקי ארצות הברית לשימוש מחקרי.

אנשי קשר
Merryman Communications
Joni Ramirez, 323-532-0746
[email protected]

מקור: Active Implants, LLC

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170316005491/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.