מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 21/03/2017 10:47
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

זה רק ספורט -עמותת שניר

ילדי עמותת שניר הפועלת לקידום שיוויון הזדמניות בחינוך, נפגשו עם שחקן הכדורגל תומר ירוחם שסיפר לילדים על התמדה ונחישות בספורט

פגישה זו מתווספת לפגישה שנערכה לאחרונה עם שופט הכדורגל הבינלאומי אריאל גרינפלד שדיבר עם הילדים על אלימות וגזענות בספורט

ילדי עמותת שניר העוסקת בקידום שיוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות בקרב ילדים, נפגשו השבוע עם שחקן הכדורגל תומר ירוחם לשיחה לבבית בגובה העיניים. תומר ירוחם, לשעבר שחקן ביתר ירושלים, וכוכב הסדרה מחוברים, סיפר לילדים על התמדה, נחישות, והצמדות למטרות הדרושים על מנת להיות ספורטאי ושחקן כדורגל.

פגישה זו מתווספת לפגישה ספורטיבית נוספת שהתקיימה לאחרונה בעמותת שניר, בה ילדי עמותת שניר נפגשו עם שופט הכדורגל הבינלאומי אריאל גרינפלד, ושמעו ממנו על מניעת תופעות של אלימות וגזענות בספורט ובחיים, וכיצד ניתן ליצור משחק הוגן ומכבד עבור כולם. בהרצאה סיפר השופט אריאל גרינפלד לילדים: איך הוא מזהה גזענות בספורט, ומה הוא עושה כדי למנוע אותה; באילו צורות שונות מתבטאת אלימות בספורט- פיזית, מילולית, ממוחשבת. מה ההשלכות של האלימות בספורט, איך להתנהג בכבוד כלפי היריב, כלפי השופט, כלפי חברים לקבוצה ואיך להתנהג בכבוד בתור קהל במשחקים. הדגש של ההרצאה היה RESPECT - כלפי היריב, כלפי השופט, כלפי חבריי לקבוצה ובתור קהל. ההרצאה

לוותה בסרטונים שהציגו: קטעים מתוך משחקים בינלאומיים וארציים, ושל שחקני כדורגל מפורסמים מהעולם, והציגו דוגמאות מוחשיות מאירועים שקרו במשחקים בישראל, ועל הניסיון האישי העשיר של אוראל בעולם הכדורגל כשופט הן בארץ והן בחו"ל.

לדברי רותם שחבר מנכ"לית עמותת שניר: אנחנו בעמותת שניר רואים חשיבות רבה במפגשים של ילדי העמותה עם אריאל גרפילד ותומר ירוחם, שניהם פעילים בעמותת שניר. מפגשים אלה הם חלק ממפגשים המתוכננים לילדי העמותה בהמשך השנה, בניהם עם אנשי עסקים, סופרים, שחקני כדור סל וכדור רגל, אמנים, אנשי טלוויזיה ובמה. השיח ההמרגש של הילדים עם שופט הכדורגל אריאל גרינפלד היה בעל חשיבות רבה לילדים הנחשפים בתקשורת כדבר שבשגרה לתופעות של אלימות בספורט. אריאל גרינפלד דיבר עם הילדים בגובה העיניים, סחף אותם וסייע להם לקבל נקודת מבט שונה ובוגרת על התנהגות בספורט.

לדברי יואב פלטו שרון חבר הועד המנהל של עמותת שניר: אנחנו מודים לאריאל גרינפלד ולתומר ירוחם על שהגיעו להרצות בפני ילדי עמותת שניר על נושאי התמדה, נחישות, והצמדות למטרות שדרושים על מנת להיות ספורטאים טובים, ועל מניעת האלימות בספורט ובחיים. אריאל גרינפלד ותומר ירוחם, נמנים על קבוצת "המלאכים של שניר הכוללת עשרות אנשי עסקים, מנכ"לים, אנשי חינוך, מובילי דעת קהל ובעלי עסקים, הפועלים ברמה היומיומיות לסיוע לזולת לחברה ולקהילה בישראל" .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.