מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 30/03/2017 10:50
נושא:
קרדיט צילום- יח"צ
קרדיט צילום- יח"צ
הודעה לעיתונות

חברת ביופט, המשווקת את מותגי המזון המובילים לבעלי חיים "בונזו" ו"לה קט" - יוצאת במהלך שיווקי לקראת פסח!

ביופט משיקה בימים אלה מהדורה מיוחדת ונטולת חמץ של מזון הכלבים "בונזו" ומזון החתולים "לה קט" - בהשגחת הרב זרצקי

המהלך יגובה בפעילות נרחבת במדיות החברתיות
על ידי סוכנות הדיגיטל TWISTED

חברת "ביופט", המשווקת את מותגי המזון המובילים לבעלי חיים "בונזו" ו"לה קט", יוצאת במהלך שיווקי רחב לקראת חג הפסח,
הכולל השקת מהדורה מוגבלת של מותגי המזון "בונזו" לכלבים ו"לה קט" לחתולים, שניהם נטולי חמץ בהשגחת הרב זרצקי.

החברה מציעה מוצרי מזון מיוחדים המיוצרים בהתאם לפורמולה מותאמת לפסח ועל גבי האריזות מופיעה מדבקה המציינת זאת.
השינוי המרכזי במוצר הינו הוצאת הדגנים המכילים רכיבי חיטה ובמקומם נעשה שימוש באורז ותירס.
מחירי המוצרים נטולי החמץ – זהים למחיר המוצרים בימי חול.

במסגרת המהלך השיווקי לכבוד חג הפסח החברה תפעל במדיות החברתיות על ידי משרד הפרסום TWISTED
אשר יתמוך בפעילות ויציג את המוצרים נטולי החמץ ברשתות החברתיות ובאתר החברה.

בת אל ישי, מנהלת השיווק של חברת "ביו פט", מוסרת: "לקראת חג הפסח החלטנו לצאת בפעילות דיגיטאלית המתמקדת בהשקת
מהדורה מוגבלת של מותגי המזון "בונזו" לכלבים ו"לה קט" לחתולים – נטולי חמץ. אנחנו בביופט מקפידים להתאים את מוצרינו לצרכי כלל ציבור
מגדלי חיות המחמד בישראל. לשם מטרה זו פותחו במיוחד המוצרים נטולי החמץ לפסח, כך שיתנו מענה לקהל רחב של צרכנים אוהבי כלבים
וחתולים שכשרות החג חשובה להם. שמנו פוקוס על נושא המחיר, ודאגנו לשווק את המוצרים במחיר זהה גם לאחר התהליך שהמוצרים עברו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.