מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/04/2017 23:40
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

מספנות Damen בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי לבצע מהפך דיגיטלי בייצור ספינות

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי מספנות Damen, קבוצה בינלאומית לייצור ספינות, בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE ובפתרונות הייעודיים שלה לתעשיות ימיות כדי לבצע מהפך דיגיטלי בפעילותה.

הפתרונות הייעודיים לתעשייה Designed for Sea, Winning Bid for Sea, Optimized Production for Sea ו- On Time to Sea, משלבים יכולות למכירות, שיווק, תכנון ועיצוב, הנדסה, ייצור ושירותים. באמצעות פתרונות אלה קבוצת מספנות Damen, עם 32 מספנות ו- 9,000 עובדים, יכולה לשפר את שיתוף הפעולה לרוחב הארגון, לייצר אופטימיזציה למוצרים תהליכים ושירותים קיימים, ולהאיץ אספקה של מוצרים חדשניים המותאמים/ מוגדרים ללקוח.

התנועה של התעשייה הימית אל תחכום וגלובליזציה גדולים יותר, דורשת מחברות להגיב לדרישת השוק לבניית ספינות המותאמות ללקוח, ולעשות זאת באופן רווחי ובאמצעות מודלים עסקיים חדשים. כאשר המורכבות של מערך הספינות של Damen הלכה וגדלה כדי לענות על המגמות בשוק, החברה בחרה לבצע מהפך דיגיטלי בפעילותה, במטרה ליצור בסיס אחיד לשיתוף פעולה לרוחב כל משרדי ההנדסה שלה, אתרי בניית הספינות וספקים, וכדי לנהל באופן יעיל את מערך הייצור שלה ולהגיב לדרישת הלקוחות בזריזות.

פלטפורמת 3DXEPERIENCE של דאסו סיסטמס מספקת ל- Damen סביבה דיגיטלית יחידה ואחידה, המחברת בין הגדרת דרישות, רגולציה ותכנון פרויקטים, עם יכולת מעקב מלאה (traceability). צוותים יכולים לאסוף נתונים קיימים ולעשות בהם שימוש חוזר לרוחב כל היחידות העסקיות, לבצע ביעילות גבוהה שינויים בתכנון, לתכנן את תהליכי הייצור בשלב מוקדם של תהליך העיצוב, ולשתף פעולה עם ספקים כדי לספק ספינות בזמן ובעלות שנקבעו. Damen יכולה לנהל ביעילות גבוהה יותר מערכי מוצרים כדי לתמוך בשירות שלאחר מכירה ובהשקת מוצרים חדשים.

"לאחר ניתוח מעמיק של פתרונות בשוק, בחרנו בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס על מנת להוציא לפועל את האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו ולהוסיף ערך לפעילות העסקית", אמר ארט רופרט, CIO במספנות Damen. "מערך פתרונות ה- M&O של דאסו סיסטמס תומך בשיתוף פעולה ובשיפור ביצועים עסקיים לרוחב Damen, כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו ברחבי העולם".

"על מנת להשיג יתרון בשוק, בוני ספינות תחרותיים חייבים למצוא דרכים למינוף טכנולוגיות מתקדמות המהוות חלק מעידן חדש של בניית ספינות", אמר אלן הוארד, סגן נשיא, תעשיות ימיות, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE והפתרונות הייעודיים לתעשייה משנים את הדרך בה נבנות ספינות, תוך עמידה ביעדים אסטרטגיים. ניהול דיגיטלי של פרויקטים מורכבים, שיתוף פעולה חוצה אתרים, תכנון יעיל של הייצור, וחקירה וירטואלית של תוכניות חלופיות, כל אלה מאפשרים אספקה של ספינות באיכות גבוהה כדי לעמוד בציפיות הלקוח, ואף לעלות עליהן".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.