הודעה לעיתונות

YPO מקדם בברכה את השותפים הראשיים בשבוע החדשנות של YPO 2017

דאלאס - 12 באפריל 2017, GLOBENEWS WIRE:

YPO, ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים, הודיע היום שנאסד"ק, Smartsheet וטקסטארס הצטרפו כשותפים ראשיים בשבוע החדשנות של YPO 2017. השותפים הראשיים בשבוע החדשנות של YPO מציעים תובנות רבות ערך, קשרים חשובים ומומחיות מוערכת שאיפשרו את יוזמת החדשנות הכי גדולה והכי משפיעה בעולם. יחד, אנחנו מחברים את החדשנים הכי דינמיים של העולם להזדמנות נדירה ליצור קשרים, להפוך את החשיבה הקונבנציונלית ולעזוב עם השראה לשפר את החברות שלהם ואת הקהילות שלהם.

האוניברסיטה של וושינגטון, Hitachi Consulting Corp. ופאסקן מרטינו יתמכו בשבוע החדשנות של YPO כשותפי אירועים. שותפים ראשיים ושותפי אירועים משתתפים בשבוע החדשנות של YPO במספר דרכים משמעותיות כגון אירוח אירועים גלובליים, מתן תמיכת קידום, מתן בלעדית למשאבים רבי ערך והצעת הזדמנויות למידה יוצאות דופן.

"חברי YPO מחויבים למצוינות, גילוי וחדשנות", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO. "התכונות האלה משותפות גם לכל אחד משותפי שבוע החדשנות של YPO יחד נעזור לזהות וליצור אפשרויות חדשות".
בשבוע שבין ה-8 וה-12 במאי 2017 YPO יארח יותר מ-70 אירועי חדשנות ברחבי העולם כולל אירועים ייחודיים במלבורן, תל אביב, ניו יורק, טורונטו, עמק הסיליקון, הונג קונג ועוד. המשימה של שבוע החדשנות של YPO היא לקדם חדשנות בתחום מגוון של ענפים באמצעות אירועים ייחודיים, שידורי וידיאו אינטראקטיביים דו-כיווניים חיים ואירועים בשידור חי ביותר משלושים מדינות.

"אנחנו שמחים לקדם את פניהם של השותפים היוקרתיים האלה ואת השתתפותם בשבוע החדשנות של YPO 2017", אמר יו"ר שבוע החדשנות של YPO קית אלפר. "התמיכה והתובנות שלהם יוסיפו ערך עצום ויעלו את התוכן והתוכניות לרמה חדשה לגמרי".

שותפים ראשיים

השותפות של טקסטארס באירוע תביא תובנות ייחודיות על הפעילות בסביבת ההזנקים הגלובלית ותאפשר שיתוף פעולה בין רשתות החברים של טקסטארס ושל YPO כדי לתמוך ביזמות וחדשנות עתירות צמיחה ברחבי העולם. המייסד השותף של טקסטארס בראד פילד ישתף תובנות על חדשנות בשידור וידאו דו-כיווני ייחודי שיתקיים במהלך שבוע החדשנות של YPO 2017.

במהלך השבוע, המנכ"ל והמייסד של Smartsheet מרק מיידר, חבר YPO, יציג את חידושי הטכנולוגיה האחרונים בשלושה אירועים: פסגת הסיליקון (8-10 במאי 2017), Art of the Start בטורונטו (10-11 במאי) והגראנד פינאלה של שבוע החדשנות של YPO בניו יורק (12 במאי 2017).

לסיום השבוע, נאסד"ק חוברת ל-YPO באירוח טקס הצלצול הנועל באירוע הפינאלה ב-12 במאי בניו יורק וגם באירוח סדרה של ראיונות בפייסבוק לייב עם חברי YPO שיציגו את התובנות שלהם על חדשנות.

שותפי אירועים

שותפי אירועים יעניקו את תמיכתם בכמה אירועים ייחודיים במהלך השבוע.

באירוע The Art of the Start בטורונטו, אונטריו, קנדה, Fasken Martineau תשמש כשותפה באירוע שבו פורצי דרך ומומחים מהשטח ישתפו את התובנות שלהם איך למטב את המהירות והמסלול של הזנק להצלחה בכל רמה.

Hitachi Consulting Corp תתמוך בפסגת הסיליקון 2017 בעמק הסיליקון, קליפורניה, ארצות הברית, שבה יזמים ומשקיעי הון סיכון מובילים בנקודת האפס של ההמצאות המודרניות יבחנו איך הטכנולוגיה יכולה לקדם רעיונות שבחוד החנית.

שותפת האירועים האוניברסיטה של וושינגטון תארח את "סיאטל - עלייתו של מרכז החדשנות הגלובלי הבא". האירוע יקשר את המשתתפים עם שש מהחברות שצומחות הכי מהר באזור ויקנה להם כלים וקשרים שיעזרו להעריך רעיונות חדשים והשקעות חדשות.

אודות YPO - ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר WWW.YPO.org.

אודות טקסטארס

טקסטארס היא סביבה גלובלית שמעצימה יזמים להביא לשוק טכנולוגיות חדשות בכל מקום שבו הם בוחרים לגור. עם עשרות תוכניות מאיצים מוכוונות מנטורים ואלפי תוכניות הזנקים ברחבי העולם, טקסטארס קיימת כדי לתמוך ביזמים הכי מבטיחים בעולם במסע שנמשך כל חייהם, מההשראה עד ההנפקה. טקסטארס מספקת גישה לעשרות אלפי מנהיגים קהילתיים, מייסדים, מנטורים, משקיעים וחברות שותפות, ומאפשרת ליזמים להאיץ את הקצב של החדשנות ולעשות יותר מהר יותר (Do More Faster TM). טקסטארס תומכת בכל שלב של מסע היזמות - מפיתוח קהילתי בסיסי בשלב הראשון ועד להזדמנויות יותר פורמליות שמעניקות השכלה, ניסיון האצה, מימון ומעבר לכך. למידע נוסף בקרו באתר www.techstars.com.

אודות נאסד"ק

נאסד"ק (Nasdaq:NDAQ) היא ספקית מובילה של שירותי מסחר, סליקה, טכנולוגיות בורסות, רישום, מידע ושירותים לחברות ציבוריות בשש יבשות. באמצעות תיק הפתרונות המגוון שלה, נאסד"ק מאפשרת ללקוחות לתכנן, למטב ולהוציא לפועל את החזון העסקי שלהם בביטחון, באמצעות טכנולוגיות מוכחות שמספקות שקיפות וראייה חודרת לניווט בשוקי ההון הגלובליים של היום. כיוצרת של שוק המניות האלקטרוני הראשון בעולם, הטכנולוגיה שלה מפעילה יותר מ-85 זירות מסחר ב-50 מדינות ואחת מכל עשר עסקאות בניירות ערך בעולם. נאסד"ק היא ביתן של בערך 3,800 חברות רשומות עם שווי שוק של 10.1 טריליון דולר וקרוב ל-18,000 לקוחות תאגידיים. למידע נוסף, בקרו: WWW.Business.nasdaq.com.

אודות Smartsheet

Smartsheet היא פלטפורמת התוכנה כשירות המובילה בעולם לניהול ואוטומציה של עבודה משותפת. הפתרונות שלנו שזכו בפרסים מספקים ערך לעשרות אלפי לקוחות משלמים ומיליוני עובדי מידע ביותר מ-190 מדינות. Smartsheet נוספה לאחרונה לרשימת Forbes Cloud 100 של חברות הענן הטובות בעולם, ולקוחות כמו סיסקו, Salesforce, the GSA, גוגל ויותר ממחצית מחברות פורצ'ן 500 משתמשים ב-Smartsheet באופן פנימי, עם לקוחות ושותפים. למידע נוסף, בקרו www.Smartsheet.com.

אודות פאסקו מרטינו

פאסקו מרטינו היא חברת עריכת דין וליטיגציה בינ"ל מובילה בדיני עסקים. עם יותר מ-700 עורכי דין, לחברה יש משרדים בוונקובר, קלגרי, טורונטו, אוטווה, מונטריאול, קוויבק סיטי, לונדון ויוהנסבורג. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.fasken.com.

אודות האוניברסיטה של וושינגטון

באוניברסיטה של וושינגטון אנחנו מאמינים שמה שאכפת לכם ממנו יכול לשנות את העולם. אנחנו יותר מאוניברסיטת מחקר ציבורית בין המובילות בעולם: אנחנו קהילה של סטודנטים ואנשי סגל שמאחד אותם דחף לשרת את טובת הציבור. מלימוד המנהיגים העתידיים ורתימת החדשנות לטובת כולנו, ועד לפריצות דרך במחקר ועבודות יצירתיות שמצילות ומשנות חיים, אנחנו מחויבים לעזור לאנשים ולקהילות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. עם קמפוסים מרובים, מרכז רפואי אקדמי ברמה עולמית, אתלטיקה Pac-12 ותוכניות נרחבות של לימודי המשך, האפשרויות כאן בלתי מוגבלות. גלו איך
אתם יכולים להיות חסרי גבולות לוושינגטון ולעולם באתר WWW.Uw.edu.

CoMotion® באוניברסיטה של וושינגטון הוא מרכז החדשנות השיתופי שמוקדש להרחבת ההשפעה הכלכלית והחברתית של קהילת האוניברסיטה של וושינגטון. על ידי התפתחות והתחברות לסביבות חדשנות מקומיות וגלובליות, CoMotion עוזר לחדשנים להשיג את ההשפעה הגדולה ביותר מהתגליות שלהם.

אודות Hitachi Consulting Corporation

Hitachi Consulting היא עסק הייעוץ הניהולי ושירותי המיחשוב הגלובלי של היטאצ'י בע"מ, מובילה טכנולוגית גלובלית וזרז של שינוי חברתי בר קיימא. באותה רוח - ועל סמך המורשת הטכנולוגית שלה - Hitachi Consulting היא זרז של שינוי עסקי חיובי, שמניע חברות קדימה בכך שהיא מאפשרת ביצועים תפעוליים מעולים. אנחנו עובדים בתוך התהליכים הקיימים שלהם ומתמקדים באתגרים פונקציונליים ממוקדים, ועוזרים ללקוחותינו להגיב לשינויים הגלובליים הדינמיים עם תובנות וזריזות. הגישה הייחודית שלנו מביאה תוצאות עסקיות מדידות בנות קיימא וחוויית ייעוץ טובה יותר. www.hitachiconsulting.com

ליצירת קשר:
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.