מפרסם: ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 24/04/2017 11:31
עדכון: 20/05/2017 19:06
נושא: ילדים ונוער, צרכנות
הודעה לעיתונות

קייטנה איכותית לילדים במחירים מוזלים

כבר לא צריך לעבוד באחד הארגונים הגדולים במשק, שיתוף פעולה בין אתר ''קבוצתית'' ו''מפעלי קיץ'', מציע קייטנות איכותיות במחיר אטרקטיבי בדומה למחירי הארגונים הגדולים במשק

בשורה להורים! בקיץ הקרוב תשלמו הרבה פחות עבור הקייטנות של ילדכם ויותר מזה, אתם כבר לא צריכים לקנא בחברים שלכם שעובדים בחברות המובילות במשק אשר נהנים מקייטנות איכותיות לילדים שלהם, מהיום כולם יכולים. שיתוף פעולה בין אתר האינטרנט לרכישות משותפות קבוצתית לבין מפעילת הקייטנות ''מפעלי קיץ'', יחסוך לכם מאות שקלים.

''מפעלי קיץ'' פעלה עד היום בעיקר מול וועדי העובדים של הארגונים המובילים במשק כגון: בנקים, חבר, ארגון והסתדרות המורים, קרנות השוטרים, עובדי המדינה, בזק, תעשיה אווירית, קופות חולים וחברות הייטק, בארגון קייטנות עבור ילדי העובדים במחירים מיוחדים.

מאחורי אתר קבוצתית עומד היזם החברתי עוזי ריעני, וכמו במקרים אחרים כדוגמת הירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר שריעני מארגן, גם שיתוף הפעולה עם מפעלי קיץ החל מתוך הצורך האישי שלו. לפני שנה הוא ביקש לרשום את בנו לקייטנה וגילה שהמחיר הוא 2400 שקלים. בחברה אמרו לריעני שאם יצליח לגייס 15 ילדים הם יקבלו הנחה ''גייסתי 30 ילדים ושילמנו רק 1800 שקלים. אז השנה החלטתי להרחיב ולארגן הרבה קבוצות כאלה, אני שמח שהצלחתי לרתום את ניר למהלך, ככה הרבה הורים יהנו מהנחה משמעותית במחיר הקייטנה''.

כאמור לאור שיתוף הפעולה בין מאור, לבין ריעני, יוכלו מעתה גם מי שאינם עובדים בחברות שהוזכרו ליהנות מקייטנות במחיר מוזל ואטרקטיבי. קייטנות "מתגלגלים ונהנים" מיועדות לילדים מגיל הגן ועד כיתות ו' והן מוצעות ב-28 יישובים באזור המרכז – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בת ים, ראשון לציון, רמלה, חולון, פתח תקוה, נס ציונה, כפר סבא, גבעת שמואל, הוד השרון, הרצליה, ראש העין, יהוד, גני תקוה, קריית אונו, אור יהודה, אזור, גדרה, יבנה, גן יבנה, רחובות, מודיעין, רעות, מכבים, סביון ובאר יעקב.

במסגרת הקייטנה הילדים יבלו באטרקציות המובילות בארץ – בריכות פרטיות כגון ימית 2000 ונחשונית, לונה פארק, סופרלנד, גן החיות הספארי, רכיבה על סוסים, ביקור באולמות התלת מימד בסינמה סיטי, איי ג'אמפ ועוד כל זה רק במחיר של 1840 שקלים.

הרכישה מתבצעת באמצעות אתר קבוצתית, המחיר לגולשים מותנה בכך שלפחות 15 ילדים יירשמו לכל קייטנה דרך האתר. המחיר הנקוב לקייטנה הוא 2390 שקלים, אך כמו כל מוצר אחר הנמכר באתר, ככל שיש יותר רוכשים, המחיר יורד וכולם נהנים מן ההנחה, כך שהצטרפות של 15 ילדים לקייטנה תבטיח לכל משתתף הנחה של 23 אחוזים ובשקלים – 550 שקלים הנחה.

בנוסף לקייטנות הרגילות, מפעלי קיץ וקבוצתית מציעים גם מבחר "קייטנות נושא" במחירי ועדי עובדים - קייטנת כדורגל/כדורסל, קייטנת שחייה, קייטנת טניס ומחנה נוער מתגלגלים לאילת.

קבוצתית

https://www.kvutzatit.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.