מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/04/2017 18:49
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

פורד ודאסו סיסטמס משתפות פעולה ומשחזרות את חווית Ford over Manhattan

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENECE, הכריזה כי חברת פורד עשתה שימוש באפליקציות 3DEXCITE של דאסו סיסטמס, המבוססות על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, כדי ליצור חווית מציאות וירטואלית סוחפת אשר מנחיתה את המבקרים על גג בניין האמפייר סטייס. שם, הם יכולים להרכיב את רכב הספורט פורד מוסטנג וליהנות ממבט על העיר.

חוויית "Mustang over Manhattan", הממוקמת במרכז המבקרים FordHub שבמרכז הסחר העולמי בניו יורק, מאפשרת לציבור המבקרים ללמוד, לבלות, ולחוות את הרגע ההיסטורי ב- 1964, כאשר חברת פורד הציבה רכב מוסטנג על גג בניין האמפייר סטייט. בסיוע אפליקציות דאסו סיסטמס, מיצג זה מספק חוויה וירטואלית מלאה עם רמות דיוק עצומות, אינטראקטיביות ורמת ריאליזם גבוהה. החוויה מציגה רכב מוסטנג וירטואלי בסביבת תלת מימד מקיפה, ביחס של 1:1 למציאות וברזולוציה של 4K.

החוויה מתחילה בחבישת תצוגת הראש של HTC Vive, שלאחריה מבקרי FordHub נעטפים באופן מידי בתרחיש דיגיטלי היפר-מציאותי, המשחזר את הרגע בו פורד הציבה רכב מוסטנג אמיתי על גג בניין האמפייר סטייט. לאחר מכן, הם מתחילים לטפס לגג הבניין, שם הם מקבלים הדרכה כיצד לבצע הרכבה של המוסטנג שחולק לשלושה, בדיוק כפי שפורד עשו ב- 1964 על מנת להציב את הרכב על הגג. לאחר מכן המבקרים יזכו למבט 360 מעלות על מנהטן – אשר כולל כעת גם את המוסטנג הצהובה. המבקרים יוכלו גם לבצע הליכה על לוח צר הבולט מעבר לשולי הבניין.

"באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, פורד מסוגלת להציע חוויה דיגיטלית עילית, אשר יוצרת ריגוש ומעוררת תחושות לגבי המוסטנג האגדתית" ,אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא, תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. "אנו מתרגשים להיות חלק ממאמץ חדשני זה להעניק למבקרים של FordHub חוויה וירטואלית שהם לא ישכחו. האפליקציות שלנו מסייעות ליצרני רכבים למנף תוכן מונפש, גיימפיקציה ומציאות וירטואלית, כדי להצית את דמיון הלקוחות וליצור קשר רגשי חזק עם המותג. הצבת המוסטנג בראש העיר ניו יורק מעולם לא הייתה פשוטה יותר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.