Trend Micro
Trend Micro
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
הודעה לעיתונות

Trend Micro משלבת את יכולות פלטפורמת XGen®, פורצת הדרך, בשרותי ההגנה שהיא מציעה לעסקים קטנים

Trend Micro, מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, הודיעה כי היא ממנפת את יכולות הפלטפורמה, פורצת הדרך, XGen® (כולל למידת מכונה Machine Learning) ומשלבת אותם בשרותי ההגנה שהיא מציעה לעסקים קטנים (Worry-Free Services). טכנולוגיית XGen בשילוב מספר טכנולוגיות הגנה מפני איומים מציעה הגנה כוללת מפני איומים ידועים ולא ידועים למשתמשים הארגונים ומשתמשי קצה אחרים. ההגנה ש-Trend Micro מציעה מסוגלת ללמוד ולאמץ ובצורה אוטומטית כמו גם לשתף מודיעין רלוונטי שיגן על מרבית הפלטפורמות והיישומים שעסקים קטנים משתמשים בהם.

גישת ההגנה המיושמת בפלטפורמת XGen של Trend Micro המיועדת לעסקים קטנים עושה שימוש בשיטות מוכחות לזיהוי איומים ידועים ומידע תקין כמו Application Control, Exploit Prevention, Behavioral Analysis, Sandboxing& Machine Learning, על מנת לזהות במהירות ובדיוק את האיומים הלא ידועים. Trend Micro היא הראשונה שמעניקה לפתרונות שלה יכולות לימוד מכונה מתקדמות היכולות לנתח קבצים גם לפני ביצוע וגם בזמן הביצוע תוך שימוש ביכולות "השתקת רעשים" ( noise cancellation) כמו הלבנת קבצים על מנת להפחית התראות שווא. יכולות אלו מוזנות על ידי מערכת ההגנה הגלובאלית החכמה, מבוססת ענן של Trend Micro שמספקת תגובה מהירה בכל פעם שאיום חדש נחשף ומאפשרת לארגונים להיערך בזמן קצר יותר להגנה מול האיום.

"עסקים קטנים אינם מחוסנים מפני 500,000 האיומים הייחודים שנוצרים מידי יום. למעשה Trend Micro זיהתה עליה של 752% ביצירת משפחות כופרה חדשות, שתורגמה לאובדן של מיליארד דולר רק בשנת 2016." אמר פארטה פנדה, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב- Trend Micro. " איומים והתקפות אלו פוגעים בתפעול השוטף של ארגונים ודורשים תיקון נזקים ושימוש בכח אדם יקר. הגנת מידע מתקדמת הפכה לקריטית עבור עסקים קטנים על מנת להגן על עצמם מפני התקפות סייבר עכשוויות ועתידיות. " הוא הוסיף.

"כחלק מתוכנית הבטא לשירותי Worry-Free , התרשמנו ביותר מיכולות למידת המכונה של הפתרון." אמר פליקס לו, מהנדס תוכנה ומפתח באפק מחשבים וטכנולוגיות (Apek Computer Technologies). " עם כמות האיומים המתקדמים שתוקפים ארגונים התרשמנו מאוד מיכולות ההגנה המתקדמות שהפתרון של Trend Micro הציע לנו. הוא זיהה איומים בקלות יחסית ופינה יכולות לזיהוי ותגובה מתאימה מול איומים לא ידועים שאנו מתמודדים עימם מידי יום. כל זאת ללא פגיעה בביצועים של מחשבי הארגון.

אודות יוזמת Trend Micro Worry-Free

Trend Micro Worry-Free הוא פתרון מוביל להגנה של נקודות הקצה המיועד לעסקים קטנים שדורג ראשון בחמש שנים האחרונות על ידי Worldwide content security for small business . worldwide content security for small business

הפתרון מספק הגנה מידית מול האיומים העכשוויים כמו גם הגנה מול נוזקות, ספאם, הגנה נגד כופרות ותקיפות אבטחת מידע נוספות. הפתרון מספק שליטה בכל אירועי התקיפה וניהול שלהם מקונסולה מרכזית ומתאים לכל פלטפורמות החומרה ביניהן: מחשבים, שרתים, מחשבי מקינטוש והתקנים סלולריים וניידים שונים.

לפרטים נוספים אודות Trend Micro Worry-Free בקרו:
https://www.trendmicro.com/en_us/small-business/worry-free.html

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.