הודעה לעיתונות

מנקיינד שוכרת את Locust Walk כדי לבדוק אפשרויות אסטרטגיות עבור התרופות הפוטנציאליות מבוססות Technosphere של מנקיינד שאינ

ולנסיה, קליפורניה, 5 ביוני 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) או (TASE:MNKD), שמתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרי ריפוי, הודיעה על החלטתה לבדוק חלופות אסטרטגיות ופיננסיות לגבי התרופות הפוטנציאליות מבוססות Technosphere החדשות של מנקיינד. הפלטפורמה Technosphere מתאפיינת בהתחלת פעולה מאוד מהירה, מתן פשוט ונטול מחטים, הימנעות ממטבוליזם כבדי וזמינות ביולוגית משופרת. בהמשך לרצון העז של מנקיינד לעזור לחולים, Locust Walk תחפש שותפים ומשקיעים אסטרטגיים כדי לקדם באופן לא מדלל את הפיתוח של תרופות מבוססות Technosphere שמראות תועלת במגוון של תחומי טיפול, כולל אך לא רק יתר לחץ דם, שוק אנפילקטי, בחילה, מחלות נשימה וכאב.

"מנקיינד מיקדה את המשאבים הכספיים שלה במסחור של Afrezza ומחפשת אמצעים חלופיים לממן את תוכניות הפיתוח האחרות שלנו לפלטפורמה Technosphere. אני נרגש לשתף פעולה עם Locust Walk, שיש לה ניסיון גלובלי נרחב בשותפויות בתרופות, כדי להביא את המוצרים הפוטנציאליים שלנו לשוק, כגון Epinephrine Technosphere® לטיפול באנפילקסיס, Trepostinil Technosphere®לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי ו-Palonosetron Technosphere® לטיפול בבחילות והקאות שנגרמות מכימותרפיה", אמר ריימונד אורבנסקי, המנהל הרפואי הראשי של חברת מנקיינד.

אודות חברת מנקיינד

חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בגילוי ופיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. מנקיינד מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו מנקיינד מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על מנקיינד. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של מנקיינד להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כשמנקיינד מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי הכוונה של מנקיינד לתת רישיונות למוצרי תרופות פוטנציאליים. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של מנקיינד. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את היכולת לקבל אישורים רגולטוריים, היכולת לקבל תנאי מחירים משביעי רצון מהרגולטורים, וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של מנקיינד לרשות האמריקני לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ומנקיינד לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אשת הקשר של החברה:
רוז אלינאיה
מנהלת כספים ראשית בפועל
661-775-5300
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.