מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/06/2017 14:02
נושא: טכנולוגיה והייטק
-
-
הודעה לעיתונות

קבוצת Fossil מייצרת רציפות דיגיטלית כדי להאיץ חדשנות ומענה על ביקושים

בתעשיית האופנה הפועלת בקצב מהיר, חברות חייבות להשיק מוצרים חדשים וחוויות קניה אשר תואמים למגמות חדשות ואשר מחזקים את תדמית המותג. קבוצת Fossil, שהמותגים שלה נמכרים ברחבי העולם, חיפשה דרך לתמוך בחזון ארוך הטווח של החברה להאצת הפעילות הגלובלית. היא נזקקה בעיקר לפתרון סקלאבילי שישפר את יעילות הפיתוח של קווי השעונים, התכשיטים ותיקי הצד שלה. הפתרון גם נדרש לתמוך ביצירתיות וחדשנות, במיקור חוץ ובניהול שרשרת אספקה, ולאפשר השקת מוצרים בזמן קצר מרגע היווצרות הביקוש.

בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIECNE, הפתרון הייעודי לתעשייה של דאסו סיסטמס, My Collection, מספק לקבוצת Fossil סביבה דיגיטלית אחידה המקשרת בין גורמים בתוך ומחוץ לחברה. הפתרון מאחד את שרשרת האספקה המורכבת, ומשפר שקיפות, גמישות ותומך בקבלת החלטות לגבי קטגוריות מרובות של מוצרים. האיחוד של התכנון, הפיתוח ומיקור החוץ, וההתבססות על מקור מידע יחיד של נתונים, מקלים על שיתוף פעולה בזמן אמת, משפרים יעילות של תהליכים ומאפשרים שימוש חוזר בנתונים. קבוצת Fossil יכולה כעת למקד את המאמצים שלה בפיתוח רעיונות חדשים, מגמות וסגנונות, לתאם טוב יותר את הרכש של חומרים עבור קטגוריות מוצר שונות, ולהאיץ את זמן ההגעה לשוק.

"פלטפורמת 3DEXPERIENCE והפתרונות הייעודיים שלנו לתעשייה תומכים במאמצים של קבוצת Fossil לקדם את הפעילות העסקית הגלובלית שלה תוך חיזוק ערך המותג", אמר כריס קולייר, סגן נשיא, מוצרי צריכה וקמעונאות, דאסו סיסטמס. "העולם הוירטואלי מציג אינסוף אפשרויות לחדשנות בתחום האופנה: מקום להשראה, רעיונות, תכנון, עיצוב, פיתוח, מסחור, תכנון תצוגה ושיווק מוצרים. מותגים מובילים בתחום האופנה יכולים לעצב, לפתח, להשיק ולמכור מוצרים שהלקוחות שלהם יאהבט, ובמקביל לשפר יעילות ומהירות בשוק העולמי".

בעקבות יוזמה זו, קבוצת Fossil נבחרה על ידי Apparel Magazine כזוכה בפרסי "מובילי החדשנות". הפרס מוקיר ארגונים חדשניים שהציגו ביצועים יוצאי דופן באמצעות הטמעה של IT, השקת מוצר או הוצאה לפועל של אסטרטגיה עסקית. קבוצת Fossil זכתה להוקרה בזכות הרמוניזציה של תהליכי פיתוח המוצרים שלה סביב תהליך אחד, כלי אחד ומקור אחד לאמת, כדי לאפשר שיתוף פעולה רציף בין צוותי העיצוב, פיתוח המוצרים והמפעלים שלה. הדבר התאפשר על ידי יכולות הדור הבא לאינטגרציה בין Adobe Illustrator ו- My Collection.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.